• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • disturbed

Dagonatt; Jag fick primperan, torecan, lergigan, lergigan comp o zofran. Inget hjälpte ;) Kram!! :D

• Liberté

Jag har fått lergigan comp, hjälpte föga, avböjde primperan. Kräks "bara" på mornarna nu, v 23 imorgon.

Har en riktigt kass dag idag, krångliga barn under förmiddagen tärde rejält på mage och bäcken. Nu ligger jag utslagen i sängen och har tagit panodil- min framfog knäcker mig helt, känns som om jag ska gå av på mitten. Får trampa av mig byxorna för kan inte lyfta benen....

Men men, det är ju såklart värt det, bara 14 veckor kvar nu! Och även om jag gnäller så är jag sååååå tacksam att vi får vara med om denna resa en gång till, det trodde vi inte när vi satt på fertilitetskinik med 3 missfall i bagaget...       

• MCT79

Dagens mage... om jag kunde begripa VARFÖR de måste ligga till höger i magen båda två?! Det är inte jätteskönt och det ser helt bisarrt ut.....

Från sidan ser den fortfarande sådär behagligt "lagom" ut.... det är den inte...

Väntar tvillingar! 35+0 idag!
  • Dag och natt

Underbar mage MCT fast jag förstår att det är jobbigt.

Nu har jag varit ute och gått 1,5 timme och ätit en ostfralla och liten yoghurt till lunch, jätteskönt att kräkningarna lugnat sig nu.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Jag kan ju berätta dagens höjdare!

Wilda hade bajsat och när jag kände det... spydde jag... Byter blöja och fem min senare... Wilda har bajsat och jag spyr!  

Sen efter det har jag hulkat mest... Ska se om lite käk kan underlätta! Fast troligtvis är nog orsaken TRÖTTHET! W sover ju inte själv längre utan ska ligga på min arm om nätterna! och föreslå att maken ska ta min plats så jag får soffan är bara att glömma!

Imorgon ska jag ut på snuttefiltsjakt! Wihoo- en månad kvar så dags att börja bebisshoppa!    

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-24 12:44:16 följande:
    Jag kan ju berätta dagens höjdare!

Wilda hade bajsat och när jag kände det... spydde jag... Byter blöja och fem min senare... Wilda har bajsat och jag spyr!  

Sen efter det har jag hulkat mest... Ska se om lite käk kan underlätta! Fast troligtvis är nog orsaken TRÖTTHET! W sover ju inte själv längre utan ska ligga på min arm om nätterna! och föreslå att maken ska ta min plats så jag får soffan är bara att glömma!

Imorgon ska jag ut på snuttefiltsjakt! Wihoo- en månad kvar så dags att börja bebisshoppa!    
    cirkus bålsta!! haha!
  • MCT79

Vi har beställt filtar från Lallan till vagnen... sen hittade vi supersöta filtar på hemtex som vi gillade båda två att ha i sängen...  Å så köpte sambon något startkit från Ellos i höstas där det ingick en tunn filt. Den funkar nog som snutte.. men det där får man väl se vad de väljer...

• Mabaja

Hmm, var har du hittat din sambo? Jag menar- han beställer grejer från Ellos. ;)

Tror det är bra med olika filtar. Får se imorgon när jag ska ut på jakt vad jag hittar! :)

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-24 13:19:31 följande:
    Hmm, var har du hittat din sambo? Jag menar- han beställer grejer från Ellos. ;)

Tror det är bra med olika filtar. Får se imorgon när jag ska ut på jakt vad jag hittar! :)
    Jag har importerat honom från Halmstad!

Halland ligger skapligt nära Småland och om jag inte minns helt fel så var det en ansenlig mängd rabattkuponger inblandade...det förklarar allt. ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma