• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Odd: trodde faktiskt på ännu bättre resultat. Från 96 till 100. Men det är nog för att biverkningarna var jobbiga. ;)

• MCT79
    Odetta skrev 2012-01-24 20:05:00 följande:
    Mct: lite hopp till dig. Tappen kan smyga och mogna öven utan sm och ont. Dem två är ju rätt tunga så gravitationen gör sitt, jag lovar! Livmodern är en stark muskel men inte SÅ stark att det orkar bära två barn hur länge som hellst, så tappa inte modet vännen, dem kommer snart, snart är ni i mål!

Kram!!!
    tack,,, ska bära med mig det. Jag hade bara hoppats på en "deadline"... för att orka psykiskt... siktade nog in mig mer mot mötet idag än jag var medveten om.. kändes som nån sparkat undan benen på mig när jag gick därifrån... känns nog bättre i morgon.
    Mamma till W skrev 2012-01-24 20:09:23 följande:
    Odd: trodde faktiskt på ännu bättre resultat. Från 96 till 100. Men det är nog för att biverkningarna var jobbiga. ;)
    Hb kan släpa efter lite... min gissning är att det precis börjat vända uppåt!
    disturbed skrev 2012-01-24 19:48:14 följande:
    Mct; Second opinion!!
    Ja får morska på mig lite mer till nästa möte om inte annat... =)
    Väntar tvillingar! 35+0 idag!
  • Mabaja

Mct: det hoppas jag med! Får se om två veckor.

• Liberté

Stor kram MCT!!

Min tapp var kraftigt förkortad, mjuk och jag var öppen för 1 finger i v 32 med min förste. Inte mkt förvärkar eller mensvärk. SÅ jag hoppas att du är supermogen om en vecka!!  

• M I M M I

MCT stor stor kram till dig!! Fundera över om du kan få en second opinion precis som disturbed säger. Kanske ska testa den "elaka" doktorn istället, motsatt botar liksom ;)

Jag håller tummarna för att du får ett annat svar! Om inte, du kommer orka resten av tiden, tänk på hur stark du är som har kämpat ända hit! Du orkar det sista med!!

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-24 21:35:33 följande:
    MCT stor stor kram till dig!! Fundera över om du kan få en second opinion precis som disturbed säger. Kanske ska testa den "elaka" doktorn istället, motsatt botar liksom ;)

Jag håller tummarna för att du får ett annat svar! Om inte, du kommer orka resten av tiden, tänk på hur stark du är som har kämpat ända hit! Du orkar det sista med!!
    Hjärta
  • disturbed
    M I M M I skrev 2012-01-24 21:35:33 följande:

Disturbed.. hahaha.. why oh why!! Sofy kan du kalla mig ;) 
  • MCT79
    disturbed skrev 2012-01-24 21:38:12 följande:
    Disturbed.. hahaha.. why oh why!! Sofy kan du kalla mig ;) 
    Jag tycker disturbed passar super!
  • M I M M I

Hihi tycker jag med ;) äh, jag visste inte hur du ville ha det så jag tog det säkra före det osäkra... Men i framtiden blir det Sofy :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma