• KMW

Plus igen efter mf/ma

Hade förresten första förlossningsförnimmelsen idag. Har haft en del sammandragningar andra halvan av grav, men aldrig några som varit obehagliga.
    Hade en lite upprörd diskussion med min chef idag (typ 3 gånger by the way) och mitt i allt så kändes det plötsligt som en lättare variant av en förlossningsvärk. Insåg att jag glömt bort hur det kändes, men blev snabbt påmind om att det snart är dags.
    Ser konstigt nog fram emot det lilla helvete som det trots allt innebär att föda barn...

• KMW

Inser helt klart att ju mer jag sitter på dagarna, desto ondare har jag på kvällarna. Vaggar som en anka varje gång jag reser mig upp.
    Man kanske skulle jobbat kvar som idrottslärare trots allt?! Blir ju knappast mycket sittande då...

• KMW

Neeeeej! Jag har officiellt fått tantfötter! Fotknölarna på insidan av fötterna syns inte längre.
    Fan, jag visste att det var på g när jag hade svårt att få på mig ringarna imorse.... Morr!!

• KMW

Alltså, bortsett från foglossning så mår jag ju bra, inte så imponerande att jobba då. Planerar att jobba fram till 2 veckor före bf, så hela november ut med andra ord. Det blir nog bra. :)

• KMW

Ursäkta dum fråga, men vad är sabaton?
    Jag och en kompis drar igång med vänta-barn-vattengympa imorgon. Det ska bli najs!

• KMW

V 33 och koll hos bm imorse. Allt såg bra ut och inget problem med tillväxtkurvan här inte. Näpp, det har jag tagit igen med råge. Gått från att ligga under medelkurvan till att nu ligga över. Hej å hå!!

• KMW

Åh, har precis varit på vänta-barn-vattengympa. Helt fantastiskt att få kliva ner i vattnet och känna sig "som vanligt". Desto tyngre att kliva upp ur vattnet dock... ;)
    Som jag har längtat efter lite fysisk aktivitet!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma