Plus igen efter mf/ma
Här hålls det också tummar Mimmi! Vinkar lite nedför backen åt Sahlgrenskahållet...
Här hålls det också tummar Mimmi! Vinkar lite nedför backen åt Sahlgrenskahållet...
Heja Mimmi!
Alltså, den här bebben är verkligen alldeles vild. Magen har "hörn" mest hela tiden.
Går in i v 30 idag, tiden går så fort...
Åh vad spännande Mimmi. Hur lång tid tar det sen innan dom kan sättas tillbaka? Jag kan INGET om ivf...
Shiiiit vad spännande. Så om allt går väl så sätts det in ev två ägg nästa vecka? Wow!
Förstår det. Fortsatt tumhållning från min sida alltså!
Lycka är att ha halsbränna och hitta ett paket Novaluzid från FÖRRA graviditeten i skåpet och inse att bäst-före-datumet inte har passerat...
Lycka är heller inte när sonen kommer intassandes i sovrummet 05.03 och inte är ett dugg intresserad av att somna om. Zzznaaaark!
Ja, lycka till Mimmi! Så spännande!!
V 30 och besök hos bm avklarat. Både blodsocker och blodtryck bra. Bebis puls fortsatt ganska hög, 148 bpm. 28 i sf-mått, vilket bm inte var helt nöjd med, så tillbaka för ny mätning om en vecka.
Jag har också fått svar på min trombosutredning där allt såg bra ut, så det känns skönt. Bm rekommenderade trots det stödstrumpor och nu när det är lite kallare ute får dom väl åka på då antar jag.
Bara en liten uppdatering från mig...