• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Kl är 03.40 och jag sitter och surar. Blev inget vinterbarn. :( så nu får jag snällt inse att jag hade rätt att det blir en marsunge istället.

Maken bjöd på en färdknäpp och det gör jag inte om. Det resulterade i en hemsk mensvärk i både rygg och mage men nu är det bara fogarna som bränner.

Eller ja jag ska ju vara glad med ang färdknäppen för bebisen började föra liv där inne. Det var längesen kan jag lova, nu på slutet har jag knappt känt av bebisen alls.

Fredag 13.30 är det dags för sista bm-besöket. Och en vecka senare överburenhetskontroll. Det är så roligt med övertid ännu en gång! ;(

• SoMa72

Gumman, misströsta inte... 29:e feb är det många timmar kvar av och allt kan hända.

• Mabaja

Jo men det känns surt! Förra gången var jag beräknad i september och w kom i oktober. Den här gången var jag beräknad i februari och nu blir det mars. Har visserligen varit inställd på det hela tiden men nu när det är ett faktum är det inte lika kul. Förnuftet är inte så klokt alltid.

• M I M M I

Grattis sofy! Har ni fått besked från läkaren att allt är grönt med medicinen?

Mabaja jag håller tummarna att du snart är tvåbarnsmamma!!

• Mabaja

Mct: fortfarande "fel" månad. Det är vad jag hakat upp mig på idag. Men jag vet ju. - den kommer senast om två veckor.

• Dag och natt

Men vad skådar mitt norra öga! Grattis Sofy!! Vad roligt att få följas åt igen

Och så hoppas jag att W2 är snabb och kommer ut ikväll

Vi är i Hundfjället och njuter av det vackra vädret, började med att ha halsont i några dagar men igår kunde jag äntligen åka lite längd. Nu ska vi åka igen! Kram på er!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2012-02-28 15:26:21 följande:
    tjohej! Grattis då! =))

Vi ska nog se till (eller ni, jag ska inte ha fler än två) att hålla liv i den här tråden några år framåt när folk kommer tillbaka för nummer 2 och 3. Dock UTAN missfall emellan!!
    Hmm, jag är så pass gammal att jag nog får vara glad om det blir EN...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma