• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Måste vara nå fel på mig. Wilda är och shoppar med farmor och jag känner bara "kom hem med min unge"!!! Jag vill inte vara ensam...

Det är väl nu jag ska njuta av lugnet och vila men jag vill bara åka och hämta W. Och nu är det inte jag som "lånat" ut henne utan det var D som bestämde med sin mamma.

• Liberté
    Mamma till W skrev 2012-02-29 12:14:35 följande:
    Måste vara nå fel på mig. Wilda är och shoppar med farmor och jag känner bara "kom hem med min unge"!!! Jag vill inte vara ensam...

Det är väl nu jag ska njuta av lugnet och vila men jag vill bara åka och hämta W. Och nu är det inte jag som "lånat" ut henne utan det var D som bestämde med sin mamma.

LÄgg dig och sov människa!

Jag har väl iofs varit mer vaken än någonsin om farmor haft våra barn hehehe....

Här barkar det åt förlossning inom den närmsta veckan/veckorna, känner mig otroligt stressad av att inte ha allt "färdigt"... Har ägnat hela dagen åt att raketbeställa allt vi fattas- tänk att det finns ALLT via internetshopping liksom! Me Love!     
  • Mabaja

Liberte: du får allt vänta med din knodd så jag hinner före. Du kan ju inte få före som har bf flera mån efter mig som går på övertid. ;) hur långt har du hunnit nu?

• Liberté
    Mamma till W skrev 2012-02-29 15:07:11 följande:
    Liberte: du får allt vänta med din knodd så jag hinner före. Du kan ju inte få före som har bf flera mån efter mig som går på övertid. ;) hur långt har du hunnit nu?

Hehe, nej jag hoppas att dom kan dra det exakt en vecka till, 28+0 då!
  • Mabaja

Då har du ju kommit långt! :) går tiden så fort verkligen? :)

• Liberté
    Mamma till W skrev 2012-02-29 15:23:17 följande:
    Då har du ju kommit långt! :) går tiden så fort verkligen? :)
    Ja det känns helt ok, 27+0 nu, har fått info om hur det går till om det blir att urakut snitt, ska ta ett par minuter bara innan jag är inne på Op. Känner mig jätte trygg med personalen här.
  • plutten02
    Liberté skrev 2012-02-29 19:54:53 följande:
    Ja det känns helt ok, 27+0 nu, har fått info om hur det går till om det blir att urakut snitt, ska ta ett par minuter bara innan jag är inne på Op. Känner mig jätte trygg med personalen här.
    Varför ska dom förlösa dig så tidigtä?
  • MCT79
    plutten02 skrev 2012-03-01 11:01:24 följande:
    Varför ska dom förlösa dig så tidigtä?
    Hon har ett hål på livmodern så både hennes och bebisens liv är i fara.. därför hon ligger inlagd...

Hoppas du inte tar illa upp att jag svara Liberte...
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • JoWiAn
    Liberté skrev 2012-02-29 15:10:18 följande:

Hehe, nej jag hoppas att dom kan dra det exakt en vecka till, 28+0 då!

Skönt att du ändå klarat det så här långt! Varje dag är betydelsefull!
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • Liberté
    MCT79 skrev 2012-03-01 11:23:38 följande:
    Hon har ett hål på livmodern så både hennes och bebisens liv är i fara.. därför hon ligger inlagd...

Hoppas du inte tar illa upp att jag svara Liberte...

Absolut inte! 

Ska göra nytt ul idag....igen...förhoppningsvis... Denna väntan är såååååååååååå dryg. 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma