• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Lisa vilken vecka? Jag fick blödning i v 15... Växer mkt runt de veckorna sa de, så det kan uppstå bristningar runt tappen..
    Förstår din oro dock.. Något mer UL planerat?

• LisaVäntar

10 imorgon.. Inte förren vecka 14, känns ju outhärdligt att vänta så länge! Kommer de imorgon också så ringer jag och hoppas att jag får en tid!

• M I M M I

Grattis ODD!

Stor kram till Lisa, jag tror o hoppas att allt är bra

• Odetta

Funderar på en Angelsound om det visar sig att loppan lever...är det en bra ide tror ni? Och är angelsound det samma som angeltalk eller är det olika apparater? Vilken är i så fall bättre?

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-04-23 20:22:38 följande:
    Suck.. Rosa flytningar för 3:e dagen i rad, jag får paniiiiiiiik!!! De andra dagarna tänkte jag att det hängde ihop med att jag var hård i magen, men det är jag ju inte idag.. :-/

Hur går det? Har det kommit mer eller är det lugnt igen?

Jag vet att jag hade jätte sköra slemhinnor och kunde få lite sådär om vi hade sex utan att det var någon fara. Har ni haft sex nyligen? Hoppas allt är lugnt igen och att du får komma på ett vul för att få se att det är det.

Kram!   
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Tack :) inget mer än så länge idag så jag försöker ha is i magen.. Försöker tänka på att alla symtom är kvar, så borde vara lugnt.. Nej, inget sex men väldigt hård i magen!

Jag hade en doppler som jag köpte på typ Harald nyborg eller liknande ställe som lugnade mig massor när jag hade blödningar förra gången. Kunde dock inte höra förren rätt sent..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma