• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Tack för tummen :) skönt att höra att du mår bra! Kram

• Odetta

Åh, idag är jag sådär nojjig.

Funderar på att gå köpa ett test även fast jag lovade min M att inte köpa fler test. Försöker låta den förnuftiga delen i hjärnan vinna som vet att ett test inte säger ett smack om livsstatus och inget man kan höra ändå....känslosidan skulle dock må bra av att se ett förhoppningsvis megastarkt test.

Blä för noja

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • MCT79
    Odetta skrev 2012-04-20 07:47:36 följande:
    Åh, idag är jag sådär nojjig.

Funderar på att gå köpa ett test även fast jag lovade min M att inte köpa fler test. Försöker låta den förnuftiga delen i hjärnan vinna som vet att ett test inte säger ett smack om livsstatus och inget man kan höra ändå....känslosidan skulle dock må bra av att se ett förhoppningsvis megastarkt test.

Blä för noja
    Precis som du säger så säger testerna ingenting... jag tog ju ett denna grav i 7+3 som var svagare... väntade in mitt MA som aldrig kom.... mabaja förbjöd mig testa mer,,,,
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • Saftmedbulle

Odetta: Nej, nej, nej... INTE testa... Jag lovar - det kommer inte bota din nojja, tvärtom! Försök ha is i magen... gör en massa roliga saker, så att du får annat att tänka på. Pepp!

• Javisst

Hur gick det med sprutan Mimmi?

Försökt låta blir att fortsätta testa Odd, jag tror bara det blir mer oro {#emotions_dlg.flower} Har du fått tid till VUL?  

Var hos BM idag och magen hade växt iaf ½ cm på en vecka + att Lill-tjorvan sjunkit så jag fick godkänt Antog att hon skulle ha sjunkit lite då jag haft ilningar/stickningar neråt den senaste veckan.   

Börjar fundera på om det snart är läge att börja plocka ut GP... Någon som vet om man måste ta ut hela eller om man bara kan ta ut så man är hemma en-två dagar i veckan?   

Gravid vecka 34, bf 4 juni.
  • LisaVäntar

Skönt med magen javisst!
    Och håller med alla, INTE testa, det hjälper inte..

Fy vilket hormonmonster jag är! Har finnar som en fjortonåring och idag började jag gråta mitt på Ica!

• M I M M I

Det går bra med sprutorna, såå skönt! Känns som om jag fått en vanan lite :)

Spännande, snart är det fler bebisar i tråden :)

Någon som vet hur det går för liberte? Har hennes bebis kommit ännu?

Kram

• JoWiAn

Javisst: du ansöker ju om en viss procent... Har du fått hel gp beviljad?

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • HjärtatAlicia
    Kevin föddes på BF+10 och det gick undan! Finns förlossningsberättelse i min blogg, två inlägg ner ;)

http://dessieborgstrom.se

Kevin
    16 April klockan 19.20
    5020 gram tung
    51 cm lång
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3 PLUS 28/7 - BF 1 APRIL 2012 <3
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma