• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

Håller tummarna stenhårt Mimmi! Det går jättebra.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 19+
  • M I M M I

Tack vad ni är fina!! Det funkade fint, men jag var nervös!! Nu är vi igång "på riktigt", har ju sprayat ett tag, men nässpray känns inte lika coolt som sprutor Flört

Åh, jag hoppas hoppas hoppas att det här kan ge oss vår bebis, nu äntligen! Är trött på att ständigt hoppa mellan vänta på plus och vi som plussat efter mf-trådarna, nu vill jag till barntråden! Tur att det finns gott om trevliga tjejer i trådarna iaf!! Hjärta

• Dag och natt

Jag tycker om att du är här med oss så du ska inte sluta tycker jag, vi kan säga att du har tjuvstartat eller hur
    Det här ska bli bebis av nu. Gud vad skönt att du har kommit igång med sprutorna nu, det känns som om man kommer så mycket närmare! Hur länge ska du ta sprutor nu då?

• KMW

Ikväll har jag nojjat och tagit ett nytt test. Fint blev det, å glad blev jag. Har till och med känt lite växtvärk under kvällen.
    Larvigt så nöjd man kan bli över lite preggosymptom. 7+0 idag...

• Dag och natt

Låter bra det!

Själv har jag suttit och ansökt om körkortstillstånd ikväll! Skulle ju kännas bra att ta det kanske innan, men förmodligen i höst nångång efter att plutten tittat ut. Har dragit på det alldeles för länge nu haha men i morse kände jag att nu måste jag sätta fart, är ju inte direkt ungdom längre. Flört

• Odetta
    KMW skrev 2012-04-18 21:20:01 följande:
    Ikväll har jag nojjat och tagit ett nytt test. Fint blev det, å glad blev jag. Har till och med känt lite växtvärk under kvällen.

Larvigt så nöjd man kan bli över lite preggosymptom. 7+0 idag...

Visst blir man fånigt glad?

Är du redan 7+0...när har du bf? Varför går tiden så fort hos dig för, jag vill också vara där
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma