• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Odetta, den ska säljas, ska ju inte vara fler här! Ska kolla med sambon bara!

• Odetta
    MCT79 skrev 2012-04-24 13:05:11 följande:
    Odetta, den ska säljas, ska ju inte vara fler här! Ska kolla med sambon bara!

Kanon! Hojta till när ni pratat, jag köper den gärna av er då
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-04-24 12:09:49 följande:
    Tack :) inget mer än så länge idag så jag försöker ha is i magen.. Försöker tänka på att alla symtom är kvar, så borde vara lugnt.. Nej, inget sex men väldigt hård i magen!

Jag hade en doppler som jag köpte på typ Harald nyborg eller liknande ställe som lugnade mig massor när jag hade blödningar förra gången. Kunde dock inte höra förren rätt sent..

Men vad skönt att det är lugnare idag...och jag är imponerad av ditt is i magen. En annan hade suttit grinandes på KK redan...jag är INTE sådär cool. KRAM!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Haha, har ju redan gjort 2 vul och har besök inplanerat v 14, så det är nog mest för att det är pinsamt som jag har is i magen ;)

• KMW

Mmm, jag har också funderat på Angelsound. Hade ju det förra gången men har tyvärr sålt det.
    Får se vad UL visar först...

• Den lilla M

Jag köpte en doppler på teknink magasinet, den funkar hur bra som helst och var billig

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Javisst

Åh, vad jobbigt Lisa! Förstår om du är jätteroligt, hoppas du får en tid imorgon.

Jag har, efter lite påtryckningar ifrån sambon, nu bestämt mig för att bara jobba denna och nästa vecka sedan går jag på hel-ledigt! Det ska bli rätt skönt, har ruskigt ont varje dag och sover kasst - och det lär inte bli bättre Ska passa på att njuta ordentligt av magen, shoppa det sista och bara ta det lugnt

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma