Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Sushi i matväg är det enda jag vill ha men jag kommer inte åt nåååååågon

• Muffe80

Vanliga influensan samt svinisen också... men som sagt, den blev det tyst om. Men läste att om man tar det så är de för båda i år...

• Muffe80

Fick en person att komma hit med sushi men spydde både före, under och efter maten...

• Muffe80

Jaha lite lite blod på pappret i går kväll och lite nu imorse... suck!!!
    Hoppas det bara är jag som hostat sönder ngt blodkärl och att det nte är missfall.. inte så här "sent"

• Muffe80

Ja jag såg att den levde för en vecka sedan och hade ju rejäla blödningar innan jag gjorde undersöningen så det kan ju gå bra ändå. Men man blir ju rädd. "bara" v 10 ändå.

• Muffe80
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-09-29 09:11:51 följande:
    Tycker du gör helt rätt! lyssna på dig själv!

ja, 13+0 blödde jag väldigt mycket och hjärtat hade slutat slå. fick aldrig reda på vad som var felet men troligen var det något fel på fostret eftersom det var mindre än det skulle ha varit.
    Hur mycket för liten var er lilla då? Vad hemskt att ändå gå så länge och sedan få missfall

Jag längtar till RUL, men just nu känns det som en evighet dit. Har ju inte ens varit på inskrivning
  • Muffe80

Tiden går fort, det tycker jag faktiskt. Känns som man plussade nyss, dock känns det långsamt när man spyr hela tiden.. hmm... hänger inte ihop riktigt kanske haha.

Vi ska på KUB i mitten av oktober och det har jag som en liten målstolpe, och efter det är det kanske 5-6 veckor kvar till RUL. Efter KUBEN kommer jag nog slappna av lite mer, då är det efter v 12 och förhoppningsvis ser allt bra ut.

Undrar om man får betala fullt pris för KUB om man ser att barnet är för litet, eller inte lever?

• Muffe80

Å jag gör den 21:a... TittUt... ni då?

• Muffe80

Hoppas det går bra sofy, lika bra att åka in en gång för mycket...

Själv försökte jag stoppa i mig det jag hittad hemma för att stilla den kurrande magen, blev två plommon som kom upp lika snabbt igen... Fy fan. Borde lärt mig en läxa sedan jag åt plommon för nån vecka sen, det går tydligen inte.

så nu är jag hungrig igen, och orkar inte fixa till något och har inget lätt hemma att äta *klag klag*

Näääääär går illamåendet över?

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-09-30 10:19:11 följande:
    Suck, dessa flytningar...jag tror att det blöder hela tiden för det känns typ blött i trosorna, men det är bara flytningar. Ska det vara så här? Nån mer som haft så?
    Jag hade samma sak i början och var rädd som du... inte så konstigt.
    Jag hade samma i v 9 och nu även i v 10, så en del har det nog mer eller mindre hela tiden kanske?!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma