Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Å neeeeeeeeeej, jag vet inte vad jag ska säga Får en klump i halsen.
    Är du på jobbet igen? om du är det, åk hem till sambon direkt!

FY FAN!!! Vad säger man? Kramar om dig massor och önskar du stod bredvid mig nu.

Nu fasar jag inför mitt VUL.

• Muffe80

Var fostret 2 mm just nu eller?

Det finns väl ingen chans till felräkning i ditt fall eller hur?

Det är så hemskt. Du har ju ändå haft massa symtom och allt. Jag blev rädd nu. Fasen så skört allt är..

Det är ju ingen tröst, men du blir ju gravid FORT så du är ju tillbaka på banan snart igen men det är så himla hemskt. Varför kan man inte få missfall direkt iställt för MA?
    Vad händer nu då, bara vänta eller?

• Muffe80

sugar, förstår att hela världen är svart just nu

Är du hemma med sambon nu?

• Muffe80

Förstår det
    Önskar jag fanns hos dig just nu.

Känns kanske "dumt" att göra utredning nu, det var nog bara oturen. Tyvärr vet ju inte ödet om du haft missfall förut eller inte, så det kanske blev två gånger på raken bara och sen tar  det sig, om ni vill försöka igen.

Sambon sa idag att han längtar till vul på torsdag men om det visar ngt dåligt skulle vi åka iväg på spa och bara ta hand om varandra sa han! Ni får hitta på ngt lugnt och skönt bara ni två för att slicka såren

• Muffe80

För första gången på veckor fick jag i mig ett mål mat nu efter jobbet...
    Hm.
    Blir misstänksam att illamåendet avtagit lite...

• Muffe80

Man tänker väl så med missfall i bagaget.
    Ska inte spekluera mer utan vänta tills torsdag. Men nu tog jag tom av mig seabanden för att må lite illa igen

• Muffe80

Grattis sofy...
    Jag håller på att somna på jobbet, hela kroppen känns som en blyklump. Vad gör man? Går hem?

• Muffe80

Jag är i v 8+3 imorgon när jag ska på vul. Tror ni det finns chans att man gör vanligt ultraljud då?
    vul är inge roligt tycker jag.

när jag åkte in i denna vecka förra gången så såg de rätt bra ändå tycker jag, hinnsäck och allt..

• Muffe80

Mitt MA började denna dag sist, och nu när jag var på toa kom aningens brun flytning igen... suck!!
    Kroppen kanske inte fattar att ngt ska ut förrän dagen då mensen skulle kommit liksom, kan det vara så?

Har haft rätt mycket ljusa flytningar senaste dagarna, du med Sofy?

• Muffe80

Samma hos mig. De har inte ens en VUL-apparat utan gör bara UL i v 17-18 typ. Det är det enda. Förtuom sist när jag ringde och grät och blödde, då bokade de en tid men poängterade att de int gör så i vanliga fall.

Så vi bokar privat, det kostar tyvärr men det är det värt. Fast jag bävar inför imorgon.... hua! Vill inte få neg. besked.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma