Plus igen efter mf/ma
Det kommer gå jättebra, inskrivning är väl "bara" hälsogenomgång av dig osv?
ska killen med?
Jag har min inskrivning först den 15/10, vad olika det är.
Det kommer gå jättebra, inskrivning är väl "bara" hälsogenomgång av dig osv?
ska killen med?
Jag har min inskrivning först den 15/10, vad olika det är.
v 9 idag förresten
Du får berätta efteråt vad de gjorde osv, så jag vet sen
Vilken tid ska du dit?
Höll nyss på att spy på en gäst.... trevligt va?
Vad skönt att få veta allt sånt idag.
Har läkare ordinerat dig tabletter?
Jag är rädd att jag inte får i mig allt som jag ska, kanske borde ha den här inskrivningen tidigare... :-/
någon här inne som har bra tips på hur jag ska komma förbi luncherna på jobbet?
Vi är ett litet gäng som alla äter samtidigt och alla brukar kolla vad man har för mat m.m. med sig.
Förra veckan körde jag med att jag glömt maten hemma, att jag var tvungen att äta senare m.m. men detta funkar inte längre. De tror väl att jag har aneroxia eller ngt... eller så kommer ngn på mig snart.
Jag kan inte säga att jag går på diet heller för jag kan inte bli smalare...
hur ska jag göra denna vecka? Kan ju inte ens lukta på min egen eller andras mat men dit måste jag gå för annars verkar det konstigt...
Ska jag stanna hemma från jobbet helt pga illamåendet?
Ja egentligen kan jag det... men då måste jag ju berätta för chefen känns det som, och först vill jag se att ngt finns där inne... men sen kanske jag får berätta tidigare än tänkt om det fortsätter så här. Och de andra å jobbet får väl tro vad de tror...
Men just denna vecka- hur gör jag med maten?
kommer spy bara jag ser alla micra på sin mat... ![]()
Lycka till längtan!!!
Tackar som frågar, jag mår skit! Borde ju vara glad för det men det är verkligen hemskt.
Mår jätteilla!
Någon som "sett" sofy förresten? hon kanske är superpigg med nya tabletterna
Skönt att det är avklarat och att de tar dig på allvar med törst och allt sånt
Jag vill ha min inskrivning tidigare!!
sofy - stackare! Känner igen de där med att världen är som en dimma... haha, det är ju sjukt. Jag bryr mig inte om ngt annat än att komma hem till sängen och vila. sambon tycker väl jag är skitråkig men vad ska man göra?
Vad trist att tabletterna inte hjälper superbra...
Trodde du fick i dig mer mat än mig, men så är inte fallet alltså. Jag vet att alla säger att bebisen tar vad den ska, men om jag inte har ngt "förråd" med B-vitamin eller vad det nu är då.... då kanske bebisen föds med en skada?
Det är ju nu allt viktigt skapas liksom....