• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Hahaha, KMW - ville du ha ut bebisen eller en ordentlig brottningsmatch ska nog lösa det problemet

Små bustroll - tack för erbjudandet!! Kommer när jag röjt klart här hemma...

• SmåBustroll

Ah, brottningsmatch kanske slår två flugor i en smäll! Smart

Toppen Mimmi! Då tar jag en paus nu och dricker lite kaffe istället

• KMW

Gör det Bustroll.
    Fast på fullaste allvar Mimmi, du kommer inte må bättre av mer testande, och det förändrar inget heller för den delen. Givetvis önskar vi alla att det går bra den här gången, kanske mer än någonsin, men inget kommer att förändras för att du nojjar ihjäl dig med några fler test.
    Sååå, ta hand om dig, mys i soffan med en bra bok, tända ljus och en kopp härligt te.
    Kram

• SmåBustroll
    KMW skrev 2012-12-07 12:02:45 följande:
    Gör det Bustroll.

Fast på fullaste allvar Mimmi, du kommer inte må bättre av mer testande, och det förändrar inget heller för den delen. Givetvis önskar vi alla att det går bra den här gången, kanske mer än någonsin, men inget kommer att förändras för att du nojjar ihjäl dig med några fler test.

Sååå, ta hand om dig, mys i soffan med en bra bok, tända ljus och en kopp härligt te.

Kram

Kloka ord! Oro, vad man än oroar sig för, löser sällan några problem. Resulterar mest bara i att man mår dåligt

Kollat någon bra film på sistonde? Tv-serier? Ta en tur på stan och sitt på ett kaffe och se på alla julstressade människor som springer runt och yrar?

Kram!!!!
  • M I M M I

Tack snälla ni - precis vad jag behövde när testtarmen kurrar som mest! Jag SKA inte testa idag!

Ska ta på mig varma kläder, -14 grader här, o ta en promenad i det fina vädret med hundarna i stället... Är ju bra för den lille med

• KMW

Det låter som en bra idé tycker jag. Är du inte hemma kan du ju inte testa.

• Cat79

KMW: v 40.... Så spännande! Nu får bebis komma och er lilla tjej som jag tror. Kramar

• Mabaja

Nu är det nog dags för den här frun i huset att lära sig sova på nätterna! Två ggr idag har jag blödit näsblod, första i mängder. Sen kräktes jag upp det jag svalt!

• 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2012-12-08 01:00:52 följande:
    Nu är det nog dags för den här frun i huset att lära sig sova på nätterna! Två ggr idag har jag blödit näsblod, första i mängder. Sen kräktes jag upp det jag svalt!
    Du måste låta kroppen vila nu och sova.
    Jag blödde också näsblod som en gallning med elias vad jag än gjorde kom det massa näsblod jobbigt.
    Det bara rann så fort jag bara gjorde något.
    Men en tecken på att kroppen måste VILA och du ska sova och ta det lugnt.

Kram    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma