• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SmåBustroll

Nej mimmi!!! Skickar tusen kramar och håller tummar och tår att det bara är falskt alarm!

• M I M M I

Tack fina ni!! Blöder mer nu, som mens, så det är nog bara att inse.. 6 mf för oss nu. Vi har en ny Ivf inplanerad i februari, men vi börjar mer och mer diskutera adoption istället.. Tror inte vi orkar så mycket mer av det här nu...

Kram från mig

• Odetta
    M I M M I skrev 2012-12-08 15:18:42 följande:
    Tack fina ni!! Blöder mer nu, som mens, så det är nog bara att inse.. 6 mf för oss nu. Vi har en ny Ivf inplanerad i februari, men vi börjar mer och mer diskutera adoption istället.. Tror inte vi orkar så mycket mer av det här nu...

Kram från mig

Men fan då! Tusen tusen kramar!!! Kom på en fråga...har läkarna tänkt låta er prova prednisolon? Det hämmar ju immunförsvaret och har varit hjälpsamt hos andra. Skadar ju inte att få testa tänker jag.

Åh, vill bara krama om dig just nu...
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • M I M M I

Tack odetta - nej ingen prednisolon, mina dr har inte "trott" på det.. Jag har ett gäng tabletter hemma, men har inte testat. Är osäker på doseringen och hur/när man ska börja. Funderar på att ta ett snack med ngn läkare igen, vet inte vem bara..

Ska ringa till kommunen på måndag och kolla när nästa föräldrakurs för adoption börjar och anmäla oss till den

Tack för kramarna<3

• LisaVäntar

Usch och fy, Mimmi!! Vill så gärna hjälpa dig på något sätt!! Önskar så mycket att du får bli mamma snart, det är verkligen din tur

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma