• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Mimmi, Jag blir så arg..., hur mycket ska ni behöva ta??? Det kunde väl få vara er tur nu ?? Önska så att du blir mamma inom kort på ett el annat sätt. Skickar mängder av kramar och tankar!!!!!

• MCT79

Fasen mimmi.. Hoppades det var en ofarlig blödning... BAAAAAJS!!!!
    Det är inte rättvist på en fläck!

• M I M M I

Tack för ert stöd, fina ni! Jag har trots allt haft en bra kväll, var iväg några timmar på möhippa för en vän, åt gott, skrattade

• Mabaja

Det här var ju en rolig kväll! Man och 2 barn somnade redan kl 20... Själv slumrade jag 20 min under kvällen så är för pigg för att gå och lägga mig... Så har slagit in 4 julklappar, kollat film och surfat.. Funderar på att rensa i garderoben nu... Men kl är ju trots allt 23.36... Lite sent kanske! Men samtidigt borde lilla w vakna och vilja ha mat. Käkade vid 16-17 senast...

• Mabaja

Vad skönt Mimmi att du ändå haft en rätt bra kväll! Kram till dig!

• 3 barns mamma84
    Gråtermimmi alla tänkar till er.
    Detta fick ju inte hända.
    Ge inte upp du kan ju bli gravid men något måste man ju göra .
    Är det livmodern som inte klarar av ett foster något är det som gör att det inte stannar kvar länge tid.
    Jag har hört detta någonstans vet inte var men det kanske var här inne eller av min egna läkare efter MA och MF men jag hörde iaf att det inte är själva graviditeten man kan bli gravid men det är något i själva livmodern som göra att det inte gå och som inte klarar av att stanna kvar en annan temperatur ...Förlåt jag vet inte kanske klumpigt av mig att skriva detta men jag ville bara kunna förstå.
    Hämskt tråkigt att det inte lyckas bara !
    Men kan det vara en ''mens'' blödning att kroppen ''tror'' att nu kommer emnsen men fast man är Gravid .
    Jag fick en (blödning) början på mens men det stoppade likom till.
    Tror många här inne fått det innan.
    Men självklart vet man att du är det kört
    Men fan fan fan att det blir såhär .
    1000 milijoner varma kramar till er .            
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2012-12-08 23:37:29 följande:
    Det här var ju en rolig kväll! Man och 2 barn somnade redan kl 20... Själv slumrade jag 20 min under kvällen så är för pigg för att gå och lägga mig... Så har slagit in 4 julklappar, kollat film och surfat.. Funderar på att rensa i garderoben nu... Men kl är ju trots allt 23.36... Lite sent kanske! Men samtidigt borde lilla w vakna och vilja ha mat. Käkade vid 16-17 senast...
    Hahaha här ligger mannen på soffan utslagen och bara sover och sover (snarkar) och barnen sover alla 3 sött i sina sängar.
    Jag var uppe igår då mannen spelade i nattklubb igår så jag passade på att städa huset och packade in 17 st julklappar !! och gick i säng klockan 02.30  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma