• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-10-27 12:24:28 följande:
    Haha inge grattis än ;) Nä förvisso.. Men vi får se nidis eller va vet jag, tidigare mens.. Eller mf som vanligt.. We'll see :)
    Tror snarare på nidis i sånt fall Time will tell...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-27 13:22:43 följande:
    Det gick inte. Ska skrapas på tisdag. Jag håller tummarna för er andra!
    Men helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Största kramarna, gumman!!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    needtobreathe skrev 2011-10-27 13:35:21 följande:
    Soma; Mja.. Annars kortaste cykeln ever på 23 dar :) Men är sååååå fasligt trött o de va så de börja me Dev.. Sov hela tiden.. Somnade 21.30 igår, vaknade 08.30 idag o nyss sovit 1 tim igen.. Blä.
    Jag har ju iofs själv fått mens på BIM-5 när min kropp krånglade efter nåt av mina mf, men jag håller tummarna för att det blir som du vill, vad det än må vara.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-28 01:00:18 följande:
    Uppdatering härifrån

Kelly väger 1280g är 37,5 cm lång och huvudomfång är 27. Hon vägde 1510g när hon föddes.Hon är stabil och får lite hjälp av cpap att spruta ner luft i lungorna när hon sover. Hon är den lugna i gänget. Hon föddes som nummer två.

Elliot är storebror och föddes först han vägde 1350g och väger nu 1160g är 37 cm lång. Huvudomfång 26,5 cm.
    Han är oxå ganska stabil och ligger i cpap förutom när han får komma ut ur kuvösen.

Elton är lilleman som kom sist. Han vägde 930g. I dag väger han 884g är 36cm lång och huvudomfång 25cm. Har har värst humör och blir skitarg om han inte får som han vill. Han ligger oxå i kuvös och cpap men får vara utan cpapen när han kommer ut och ska ligga på magen. Ingen har extra syrgas.

Läget kan ändras och det kan bli bakslag så vi tar en dag i taget och hoppas på det bästa. Vi är inne hos barnen ca 20 timmar om dygnet. De är 6 dygn på minuterna just nu.
    Åh, vad skönt att få en liten uppdatering, gumman! Tänker på er så ofta! Vi fortsätter hålla tummarna... Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-28 06:30:32 följande:
    Tack alla fina för ert stöd o era tummar under se här veckorna! Det har betytt mycket! Nu vill jag bara ha skrapningen över, är lite nervös över den, så vi kan börja läka igen... Tänker försöka fokusera på bröllopet o resan som är om några veckor. Jag hoppas på att jag har slutat blöda tills dess att vi åker, den 21 nov, vad tror ni om det?

Vi blev lovade mer hjälp av min mf-dr vid nästa graviditet, trombyl o progesteron. Har ju självmedicinerat med barnalbyl o progersteronsalva då ingen dr velat hjälpa mig med detta, så det känns skönt! Dock känner jag mig inte redo känslomässigt än för en ny graviditet. Har tid för startsamtal för Ivf nu på ons, ska ringa o prata med dom idag, förmodligen vill de skjuta upp det nu, har ju liksom ingen koll på hur mina menscyklar kommer se ut...

Jag önskar er alla stort lycka till med era graviditeter!! Jag håller tummarna stenhårt! Kikar säkert in här ibland för att se hur det går för er..

Leaeva underbart att höra att alla tre mår bra!! Jag håller tummarna hårt hårt för att det ska fortsätta så!!

Stora kramar till er alla, fina fina ni!
    Gosegumman, jag hoppas att progesteron och trombyl är det som behövs för att det ska funka nästa gång! Det verkar ju, peppar peppar, funka för mig och många fler. Fast det är skit att man ska behöva gå igenom så mkt innan läkarna får tummen ur och ordinerar det.

Tror absolut att du har slutat blöda till 21 nov! Nu har jag glömt bort var bröllopsresan ska gå igen, var det asien, söderhavet, västindien?

Om det är till nån tröst så är du välkommen att spöa mig i Wordfeud när som helst! Hjärta

Många kramar till dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Så, RUL nr 2 avklarat idag, de ville flytta mig fr 12 mar - 20 mar, men låter datumet (12 mar) stå kvar ändå, med noteringar.

Med största sannolikhet väntar vi en liten tjej Hjärta 
    Tji fick du, leaeva!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-10-28 15:02:12 följande:
    =) Grattis SoMa!
    Tack! Bikarbonattestet visade rätt för mig de ggr jag testade
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-28 15:26:14 följande:
    Skönt att allt såg bra ut! Grattis!
    Tack gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-10-28 15:48:32 följande:
    Stort grattis soma! Dags att förgylla tråden med en magbild kanske? ;)
    Tack gumman! Ehhh, jag vill inte förstöra helgen för er, så vi tar det nästa vecka (kanske) Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma