FruW skrev 2011-10-28 06:30:32 följande:
Tack alla fina för ert stöd o era tummar under se här veckorna! Det har betytt mycket! Nu vill jag bara ha skrapningen över, är lite nervös över den, så vi kan börja läka igen... Tänker försöka fokusera på bröllopet o resan som är om några veckor. Jag hoppas på att jag har slutat blöda tills dess att vi åker, den 21 nov, vad tror ni om det?
Vi blev lovade mer hjälp av min mf-dr vid nästa graviditet, trombyl o progesteron. Har ju självmedicinerat med barnalbyl o progersteronsalva då ingen dr velat hjälpa mig med detta, så det känns skönt! Dock känner jag mig inte redo känslomässigt än för en ny graviditet. Har tid för startsamtal för Ivf nu på ons, ska ringa o prata med dom idag, förmodligen vill de skjuta upp det nu, har ju liksom ingen koll på hur mina menscyklar kommer se ut...
Jag önskar er alla stort lycka till med era graviditeter!! Jag håller tummarna stenhårt! Kikar säkert in här ibland för att se hur det går för er..
Leaeva underbart att höra att alla tre mår bra!! Jag håller tummarna hårt hårt för att det ska fortsätta så!!
Stora kramar till er alla, fina fina ni!
Gosegumman, jag hoppas att progesteron och trombyl är det som behövs för att det ska funka nästa gång! Det verkar ju, peppar peppar, funka för mig och många fler. Fast det är skit att man ska behöva gå igenom så mkt innan läkarna får tummen ur och ordinerar det.
Tror absolut att du har slutat blöda till 21 nov! Nu har jag glömt bort var bröllopsresan ska gå igen, var det asien, söderhavet, västindien?
Om det är till nån tröst så är du välkommen att spöa mig i Wordfeud när som helst!
Många kramar till dig!