• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-10-28 15:56:14 följande:
    Åh SoMa va fin hon är, hjärtat!!
    Tack gullegumman! Hjärta Ska kolla vad du har lagt för ord senast, har inte hunnit wordfeuda så mkt under dagen, men det kommer...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Ställer iPhonen om sig själv? För om klockan bara är 05.22 blir jag tokig...

• SoMa72

Sen 05, hjälp?! Hoppas du kan somna om... Såg att min oxå hade ställt om sig automatiskt.

• SoMa72
    Javisst skrev 2011-10-31 12:33:16 följande:

Det är klart det går bra imorgon, Flickanfin! Förstår att du är nervös dock!

Jag har en deppdag. Kom på mig själv med att inte blir glad när veckorna fortskrider, utan varje vecka gör mig bara mer och mer nerstämd. I mina tankar har jag redan fått MA (som vanligt...) och då vill jag ha det "överstökat" så fort som möjligt. Inte gå till vecka 16 och behöva göra flera extrakontroller för att mäta fostrerna för att bestämma om jag kan skrapas eller måste föda ut dem. Alla ultraljud där man ser de små, med armar ben och allt så himla tydligt. Blää, märks det att jag är lite nere Rynkar på näsan Smet iväg tidigare från jobbet och tänkte äta lunch hemma för att sedan gå en långpromenad i det fina vädret. Hoppas det piggar upp mig lite!

Man får vara deppig ibland, det hör ju till... Men hoppas du kom iväg på en skön promenad i finvädret och att du mår lite bättre nu?

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-10-31 14:56:29 följande:
    Nu är jag typ invalid! Har varit ute med Wilda i höstsolen i två timmar.. Hon sprang runt på tomten och hämtade leksaker att leka med (badboll och andra badleksaker) och så lekte hon med Himler (vår katt).. Själv passade jag på att kratta löv- vi har några st om man säger så.. Och nu kommer jag knappt ur soffan! Har sååå ont i rygg och höft. Nu ska jag nog passa på att vila lite då W sover och jag ska träna styrketräning ikväll!

Men bjuder på en liten bild! 
    Stackare! Men jag antar att du tar dig iväg på träning på ren envishet? Själv kör jag nog mest kondition på gymmet ikväll...

Åhh, lilla sötnöten!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-10-31 15:11:51 följande:
    Soma: jag ska till Dalarna på onsdag så måste träna ikväll. Så det ska nog funka. Men morgonens pass ställer jag in om det blir samma fina väder som idag
    Då är du ursäktad!  Tycker du är skitduktig!!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mina tankar finns hos er idag, Mimmi! Hjärta 

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma