• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Åh, så mycket spännande att se fram emot! Håller hårda tummar soma, och njut lite åt mig också :) jobbet kändes bättre än förväntat, kan nog bli lite kul att jobba ett tag :)

Grattis!!!!! Haha, det gick lika bra för er att vänta som för oss..? ;) Håller hårda tummar för er också, tänk om vi kan få följas åt denna gången också! :D

Jag ska på UL den 16:e! När ska du dag och natt? Hoppas nu det haglar goda besked över tråden om ca 2 veckor!!

• plutten02

gjorde testte igår morse BIM+1 men inget plus. Ingen mens idag heller bim+2.

Första mensen efter förlossningen kom efter 1 år 30 juni... Den andra kom efter 35 dgr... Så nu är det tredje mensen som ska komma... Den kanske också håller 35 dgr... Då ska den komma nu på söndag.

• pixerpie

Grattis till nya graviditeter! Kul med syskon!!

Kämpar med samma bekymmer plutten... Dag 37 idag... Blir 4 mensen efter förlossning... Förra månaden kom den på dag 31... Men ammar ff så kan säkert va det som strular...
    Du då??

• Dag och natt

Tack! :) 
    Ja vänta vad är det! Jag pratade med ett par vänner och min syster och då blev det att jag ändrade mig. Ville vänta till efter bröllopet i juni nästa år, men nu får vi alltså en bebbe i maj istället. Fast bröllopet vägrar jag ställa in.

Har inte fått nästa UL-tid ännu, vet inte om de skickar ut eller om det kanske bäst att jag ringer och bokar in en tid som funkar för mig direkt! Ska se om jag hinner göra det i eftermiddag. Jättekul om vi kan följas åt igen LisaVäntar!!  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • LisaVäntar

Haha, det är rätt! :) fick du nån tid igår?

Så häftigt om vi kan göra det, då kommer vi ha fått 3 barn ungefär samtidigt!

Pixerpie: försöker ni också eller bara strular mensen?

Plutten: synd att det strular för dig, hoppas mensen kommer snart och stabiliserar sig om det nu inte blir ett plus!

Soma: jag kände mig inte gravid alls på flera veckor, men i vecka 7 kom ett sjujävla illamående!

Va kul om det kan vara lite liv i den här tråden igen! :)

• SoMa72

Såklart vi ska ha liv i tråden!

Åh, skönt att höra, då finns det kanske lite hopp om ett pyre i min mage. Kan ev inbilla mig ett svagt illamående om morgnarna, men det kan bero på bara hunger också.

• SB2011

Har inte orkat skriva så mycket på ett tag men grattis till er nyplussad:) va kul att vi ändå är några som kan följas åt! Hoppas vi blir fler och att ni som försöker får ert plus snart!

Här e de mest skit! Mår fortfarande illa och är orkeslös och nu ovan på det så har mina fogar brakat ihopa helt! Går med kryckor men kan inte gå många meter utan att få jätte ont! Så imorgon kommer sjukgymnast å arbetsterapeut från kommunen hem och ska prova ur rullstol och hjälpmedel!

Men jag får iaf väldigt bra hjälp av vården denna gången måste jag säga!

Dom har varit underbara! Fått snabb å bra hjälp!

Var på mitt andra rul i morse och lillebror va så sprallig! Han slog en kullerbytta under ultraljudet! Fick en rätt cool bild på de!

?

• pixerpie

Nja, vet inte vad vi håller på med... Men en trea skulle vara välkommen... Men kände samtidigt att " oj orkar vi detta och är jag redo..." Men nu är mensen här och det känns faktiskt skönt. Vill hinna jobba lite oxå...

Kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma