• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

Vad kul med rolig bild från UL SB2011! Och tack!  

LisaVäntar, ja men precis, vi följs verkligen åt! Jag fick en ny UL-tid den 16:e sept tidigt på morgonen så nu håller vi tummarna. Känner ingenting, kanske lite tröttare bara. Har varit så mycket senaste veckan inför Isaks ettårskalas här i lördags, vilket gjort att jag inte heller har haft tid att känna efter hur det känns i kroppen. Har inte ens haft tid att ta något digitalt test! Förut har man ju alltid varit värsta testgalningen... Drömmer
    Hoppas verkligen att det är något där som tickar nästa gång iaf. Hjärta 
    Jobbigt med ditt illamående, tyckte det hjälpte mig att äta smått och ofta förra gången men det hjälper långtifrån alla gånger. Hoppas att det går över för dig snart!  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • LisaVäntar

Va roligt dag och natt, då har vi UL samma dag! :) och soma tjuvstartar UL-rejset!

Har försökt resa olika varianter på illamåendet, men det känns rätt slumpmässigt när det kommer eller inte. Testar utan järntabletter nu, om det är det kanske.. Får testa en annan sort om det verkar bli bättre, för järn är ju också rätt bra att ha! Grattis till Isak imorgon! (Hoppas jag har rätt för mig nu.. ;))

• pixerpie

Just ja... Mitt illamående försvann när jag började ta extra b- vitamin... Vet ej om det var ev tillfällighet! Hoppas det släpper!

• LisaVäntar

Var det utöver det som är i gravidvitaminerna eller är det samma mängd som i dom? För det tar jag och ä ganska noga med :)

• SoMa72

Tar du gravidvitaminer och folsyra el ingår det i tabletterna, LisaVäntar?

• konami

Hej hoppar in här hade misfal i början av augusti och nu i v är äl och vi ska försöka för förstagången efter misfalet . Jag fick veta att jag hade en tom hinnsäk och att det slutade växa i v 7 +2 men fick reda på det i v 10 och missfallet kom i v 11 .

• LisaVäntar

Det ska räcka det som är i gravidtabletterna så tar bara det, soma!

Välkommen (tyvärr), hoppas det tar sig fort för er igen!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma