• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Du får hänga på låset (telefonen) när de öppnar då! :) hoppas du kan njuta av resan trots väntan :)

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-08-23 17:24:13 följande:
    Du får hänga på låset (telefonen) när de öppnar då! :) hoppas du kan njuta av resan trots väntan :)

Ja, det ska nog inte bli några större problem att njuta där nere...
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • plutten02

Vita tjocka flytningar.... Börjar mer och mer ana att jag kanske kan vara gravid. Men då måste jag haft jävligt tidig ÄL då inga äl test visade plus i helgen när det var dag 14 på söndagen...

Ont o bröstvårtorna och värk nere i magen till och från. Illamående kommer och går.

Så nu är jag på BIM-5. Om mensen ska hålla sina 28 dgr denna gången så ska den komma på söndag.

Men om jag hade äl redan på dag 8 (snoriga flytningar och kort tapp på dag 9) så borde väl gravtest visa + nu på BIM-5

• SmåBustroll
    plutten02 skrev 2013-08-27 14:25:15 följande:
    Vita tjocka flytningar.... Börjar mer och mer ana att jag kanske kan vara gravid. Men då måste jag haft jävligt tidig ÄL då inga äl test visade plus i helgen när det var dag 14 på söndagen...

Ont o bröstvårtorna och värk nere i magen till och från. Illamående kommer och går.

Så nu är jag på BIM-5. Om mensen ska hålla sina 28 dgr denna gången så ska den komma på söndag.

Men om jag hade äl redan på dag 8 (snoriga flytningar och kort tapp på dag 9) så borde väl gravtest visa + nu på BIM-5

Hade äl så tidigt när sisteman blev till!! 10 dagar efter äl fick jag positiv test då. Så du borde ju se något på Bim -5!! Antingen hade du tidig äl, eller så kan ju kroppen försökt ha äl, misslyckats och så bara hoppat över denna gång. Kan ju ske det med...

Men hoppas på första alternativet och att du är gravid
  • plutten02
    SmåBustroll skrev 2013-08-27 15:46:13 följande:

Hade äl så tidigt när sisteman blev till!! 10 dagar efter äl fick jag positiv test då. Så du borde ju se något på Bim -5!! Antingen hade du tidig äl, eller så kan ju kroppen försökt ha äl, misslyckats och så bara hoppat över denna gång. Kan ju ske det med...

Men hoppas på första alternativet och att du är gravid
    Gjorde ett test idag BIM-3 men det var minus. Så nu har jag ett kvar som får ligga och vänta om mensen uteblir.
  • plutten02

28 dgr idag sen sista mensens första dag och ingen mens i sikte...

Har ju ett test som ligger. men vet inte om jag vågar offra det i morgon bitti.

• LisaVäntar

Är du på BIM ska det ju visa rätt så jag hade tagit det :)

Hur går det soma, fått tid för VUL och haft en bra semester?

Jag är i vecka 12 nu och börjar jobba igen imorgon.. Sjukt konstigt och ledsamt, vill ju vara hemma med min lilla flicka! Men hon kommer ha det bra med pappa och det är nog bra för psyket att jobba lite innan nästa.. Men så jobbigt!!

• SoMa72

SoMa njuter för fullt här på Kreta! Känner mig dock väldigt ogravid Måtte det finnas hjärtslag på vul 13:e sep!
    Du ska se att det kommer att gå bättre att jobba än du tror.

Kramar fr mig

• Dag och natt

Hej alla fina tjejer  

Då undrar ni väl vad jag gör här! Jag var på VUL idag som visade en hinnsäck mellan v 5-6 (ca 5+2) så nu håller vi tummarna att vi får se hjärtslag om ca två veckor igen {#emotions_dlg.flower} Skrattande Hoppas på ett litet syskon till Isak! 

Hoppas plutten fått ett plus om du testat dig ännu!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma