• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72

SB2011, stackare! Lider med dig... Var inte förra grav oxå jobbig med foglossning och rullstol mot slutet?

• SB2011
    SoMa72 skrev 2013-09-05 08:00:34 följande:

SB2011, stackare! Lider med dig... smile4.gif Var inte förra grav oxå jobbig med foglossning och rullstol mot slutet?

Jo hamna på sjukhus till slut! De har bara blivit så illa så snabbt denna gången!:/ även om man vet att de e värt de så e de jävligt tungt!
  • plutten02

Mensen kom denna mpnaden på dag 33. Så den närmar sig 28 dgr iallefall. Så nästa gång kanske den är regelbunden. Så jobbigt när den inte är som den ska.

• LisaVäntar

Usch sb! Så hemskt med sån foglossning.. Jag hade också ganska illa förra gången, men klarade mig på kryckor och citodon iaf. Jobbigt att det kommit så tidigt för dig! När började det denna gången? Jag är förskonad än så länge, hoppas så att det kan hålla sig borta!

• LisaVäntar

Jag har börjat må så himla illa varje gång jag äter.. Skitjobbigt! Nån som har tips? Kan ju inte gärna sluta äta..

• SoMa72

Ingefära? Har tyvärr inte mkt att bidra med då jag inte har ngn direkt erfarenhet.
    Mineralvatten?

• LisaVäntar

Äta mindre kanske funkar.. Men mår lika illa av riktig mat som av frukostflingorna. Och dricka kolsyrat är bara att glömma! :)

• Gudinnan
    Salta kex på morgonen med vatten ..
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma