3 barns mamma84 skrev 2011-03-08 22:42:46 följande:
Vet ni hur killar tänker ??
Alltså jag och sambon jag sa till honom har alltid sagt till honom att jag ville ha 5 barn och han lovade mig då vi flyttade hit.
Men sen ändrade han sig och sa att 3 räker och jag blev paff likom jag ville ju ha en till efter elias likom men jag ville vänta några åt för att jobba och så innan igen.
Men ha sa nej.
Okej sen så har jag idag blött lika kraftigt som för 2 dagar så jag har blött kraftigt i 3 dagar idag och jag blir så TRÖTT på detta !!
Jag kommer till vardagsrummet och säger till sambon att nu är jag trött inte för att han inte ville ha mer barn alltså utan för att jag blöder så in i helvette likom.
Och så säger jag till honom vet du om man får skrapa och sterilisera sig ?
Och sambon svarar VÅDA VILL DU INTE HA MER BARN ?
Och jag säger men Du sa ju att du inte ville ??

och bara tänker vad fan likom.
Sen säger han TÄNK INNAN DU GÖR DET FÖR DU KANSKE ÅNGRAR DIG OCH VILL HA ETT TILL BARN SEN.
Jaha okej tänker jag och funderat sen eftermiddags ..
Vad är detta vill ha ha barn ??
Ojdå! Det låter i mina öron som om att han inte har stängt hela dörren till ett till barn... Han kanske också vill om några år! Ni är ju fortfarande unga, mycket hinner hända på vägen! :)
Har du uppsökt läkare angående dina blödningar? Det kanske finns något på recept du kan få utskrivet. Du bör kanske också vara uppmärksam på ditt järnvärde om du förlorar så mycket blod.
KRAM!