Plus igen efter mf/ma
Jag ber faktsikt så hemskt mycket om ursäkt!!
Först och främst.. Happiness; MYCKET bra skrivet! De är nog de enda jag kan skriva om ditt inlägg. De räcker så. Riktigt bra!! 
Och för de andra.. jag vaknar alltid strax efter kl 4 på morronen, PIGG! Går upp o kissar, mår illa, spyr, somnar om lite, vaknar igen runt halv 7 o spyr ännu mer. Jag har ingenting o spy upp längre, får inte behålla nånting. Inte ens vätska, de kommer också upp. Postafen hjälper inte längre. Igår va ja iväg o keka lunch me en kompis, kom hem o spydde upp de. Sen middagen. And so on. (Jag e glaaad att ja mår illa o att symptomen kommer, MEN de e jobbigt när man inte får behålla nånting, inte ens vätska som man behöver..) Tips någon? :)
Nä, inge lergigan för mig :/ Hon säger att ja ska åka in till gynakuten för o få dropp. De blir en ond cirkel för kroppen när man äter, spyr upp de, dricker, spyr upp, försöker äta igen, spyr upp. Jobbigt för magen så enda sättet o bryta den onda cirkeln är o få dropp o sen kan man få lergigan.. Bläää :( Hur sugen e man på o åka in då när man inte ens orkar resa sig upp ur sängen för man spyr?
Nu börjar ja förstå hur Färnevik mår.. gah!
Förlåt för gnället! Hoppas ni e piggare :)
Ringde min läkare direkt nu istället, och hon skrev ut lergigan comp. Så nu får min man hämta de när han e på g hemåt senare. Känns bättre o prova dom o se om de fungerar innan man åker in akut. Känns inte som de behövs än, men vore kul o få behålla ngn mat. :)