Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

färnik skrev 2010-12-01 14:59:31 följande:
    Jag förstår att det känns säkrare med snitt eftersom du misstänker att han redan nu är större än vad beräkningarna visade, och det är ju jättebra att du får det beviljat också! Jag trodde dock att läkarna skulle tycka det var mer aktuellt med tidig igångsättning än tidigt snitt, då han åtminstone enligt deras uträkningar är ganska ok i stl den 8:e, menar jag. Vad det är svårt att uttrycka sig förståeligt på datorn ibland alltså! Flört

Havsklippan: Skönt att det gick bra idag för er, nu hoppas vi på ett bra besked framöver också, när testresultaten kommer! Bra att den lille växt... Hur mkt brukar de normnalt växa på 5 dagar så här, kunde läkarna säga det? hade er lilla vuxit "normalmycket" eller hur verkade det?
    Här sätter man inte gång för än man passerat vecka 38 i fullgång och jag skulle få igångsättning MEN då ville dom vänta en dag innan BF dagen ja då skulle ha vara större
    Han e ju beräknad 4,300g ca eller mer på onsdag enligt dem .
    Så jag vägrar gå igenom ett helvette igen
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    färnik skrev 2010-12-01 15:09:52 följande:
    Vad konstiga de är, tycker att du så sett lika gärna skulle kunna få igångsättning som snitt den 8:e liksom... Ja ja, skönt att er lille prins snart äntligen är här iaf!!! Hjärta
    man ska vara mogen innan
    Jga var inte änns mogen med sonen fast jag passerat då 8 dagar över
  • 3 barns mamma84

Odd:
    Gumman du måste ta det lugnt nu när du e höggravid och man e inte så vig längre
    Nu måste du ta det lugnt ''blåser på såret''
    Och ger en kram och varm chocklad

åh idag är det bara BARA 5 dagar kvar
    Kanske jag ska ta in vagnen idag och tvätta allt
    Ska oxå ta mig handen till för att baka och sätta på jullmusik högt haha
    ååååh snart ligger jag där på onsdag och snussar bebis !!!!!!

• 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-12-03 11:24:12 följande:
    Ojdå! Inte vad man är beredd på direkt. Även jag börjar känna av att det närmar sig nu och ju mer jag hör om folk som föder tidigt. Ju mer orolig känner jag mig att även min bebis kommer att komma tidigt. Vill ju helst vänta tills januari så jag är lite mer förberedd iaf, även om man aldrig kommer vara helt förberedd.

Lycka till!!! Idag kommer vi få två nya bebisar i tråden, eller jag menar 3 st!!! Lallan får ju sina två stycken idag.
    HjärtaHjärtaHjärta All kärlek till er! Kramar i massor! Vi vill se bilder på underverken sen baar så ni vet ;P
    Lallan fick väl igår
  • 3 barns mamma84
    Lallan skrev 2010-12-03 13:04:54 följande:
    inne en snabbis så jag hinner inte läsa ikapp nu. har en liten snuttande pojke vid bröstet och sambon sitter med en sovande tös
    Nåååh vad gulligt haha stort grattis !!!!
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-03 15:58:46 följande:
    försvann du ? =(
    Jag e inne på sambons msn .. väntar svar från hans mamma som kommer komma hem om några timmar eller om en stund.
    Hon tvingar sig på på min och sambons förlossning/snitt på onsdag och jag sa nej men hon bjöd sg själv in !!!
    Nu skrev jag till henne då jag inte har henne på min msn men hon kanske ringer istället och då får jag ta det där.
    Jag kommer in på min msn nu då..
  • 3 barns mamma84

åååååh bara 4 dagar kvar till pojken tittar ut till värden !!!
    Men jag hoppas jag hinner bli frinsk innan på onsadg..
    Idag e jag helt förkyld snorig ont i halsen ont i huvet tryck och ont i båda kinderna då mina hörntänder är för vassa så dom skaver mit kinden måste gå till tandläkaren snart för att fila ner dem igen
    Torra läppar så jag måste smörja in och röd under näsan som jag måste smörja in

• 3 barns mamma84

Färnevik: åååh grattis till en liten Lillasyster så söt hon är ''visst lik sin mamma''

• 3 barns mamma84

3 dagar kvar nu och jag e dunder förskyldSkrikandesvill bli frisk.
    Att vara sjuk var det sista jag ville VARFÖR in i helvette ska man bli sjuk nu ?????
    Det var min marddröm att vara sjuk på ens fölossning !!!!!! fast det är snitt så är det förbannat jobbigare man ska snyta sig med ett öppen sårGråterdet kommer att göra piss ont.

• 3 barns mamma84
    Cat79 skrev 2010-12-05 11:43:48 följande:
    Det är 3 dagar kvar och förhoppningsvis är du mycket piggare då. Ät mycket c-vitaminer och vila! Sänder över en krya-på-dig-kram
    Fy jag måste göra allt nu.
    Ska ta en varm duch snart koka te (kammomil tee) ta på mig tjocka strumpor ta folysyra massa vitaminner som finns i min jern tablett burk blandade och bara hoppas på att allt hinner försvinna innan.
    Snoret börjar att släppa men nu hoppas jag att det försvinner.
    Brukar bara vara sjuk i 4 dagar och nu har jag varit sjuk i 2 dagar räknar medidag med då.
    Så jag HOPPAS men bara för att då är det säker längre nu *Suckar* tar tagit alverdon oxå mot tryck i huvet men,men få se om det försvinner.

Tack gumman{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma