Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Men å så fin Längtan. Stort grattis!!

• kajsalisa

Haha... Söta, söta Odd. Känner SÅ igen mig i det du skriver. Visst är det märkligt?! Får väl helt enkelt överleva ett gäng pluffsiga foton, så länge jag får en välmående bebis så småningom. Men konstigt är det...

• kajsalisa

Grubbla på du. Vi lyssnar mer än gärna. Kram

• kajsalisa

Superfina Odd! Åka-hem-från-bb-kläder har jag inte ens tänkt på. Va mysigt det ska bli att inhandla. Färgglatt, då måste ju du älska Villervalla?! Jag har köpt fina, randiga bebisbyxor där...

• kajsalisa

Fan vilket skit Sugarrush. Här vill jag klaga över 10 timmar på jobbet och känner mig skitfånig när jag läser vad du går igenom. På mig konstaterades MA i v 10, men fostret dött i v 7. Jag ville, precis som du, få det snabbt avklarat och valde tabletter. Det gick jättebra, även om läkaren sagt att det var ca 50% chans att det lyckades när det gått så länge utan att kroppen själv tagit hand om det. Hade typ värkar i 3 timmar, men när det väl satte igång på allvar gjorde det inte längre ont. Det kommer gå finfint!! Stor kram till dig!

• kajsalisa

Kommer inte ihåg att kommentera allt, men några saker minns jag. Hej igen Smålandsjänta. Kul att se dig.... Sen var det någon som efterlyste mammakläder. Lovelymama finns i Gbg men också som webbutik. Har en hel del fint till vettiga priser. Har själv köpt svarta jeans där... Stor kram till Mabaja som känner sig less. Snart är du i mål gumman. Du fixar det här... Röntgensyrran; är inte så långt bakom dig när det gäller vikten. 25+4 idag och upp iaf 7 kilo tror jag. Ska till bm på fredag så det ska bli spännande att se vad hennes våg stannar på. Dock känns det inte som att jag gått upp så mycket mer än magen, men det har jag säkert...

• kajsalisa

Dagens rekommendation;
    Spendera inte 4-5 timmar i skogen med att hänga upp orienteringskontroller om du är gravid i v 26. Ifall nån hade planer på det menar jag... Förvånad

• kajsalisa
    Mamma till W skrev 2010-09-21 20:45:40 följande:
    HAHAHA. Nej man ska ta det lite lugnt. Om två-tre veckor klassas du som höggravid så kanske borde tänka om! :)

Ska jag säga som varit och kört 60 min spinning i vecka 39. :) Tänkte att jag kunde spinna ut ungen, men så blev det inte. fick bara förvärkar som släppte när jag åkte därifrån. haha
    Jag är impad över ditt träningstempo. Själv får jag typ kramp i hela magen om jag ens promenerar snabbt....
  • kajsalisa
    Happiness skrev 2010-09-21 20:49:41 följande:
    Haha men du är så himla duktig Kajsalisa.....att du orkar? *ambitiös som alltid*
    Det är ju det som är grejen... Jag orkar inte! Jobb 8-18.30 idag, halva dagen i skogen. Höll på att börja gråta tre gånger idag tror jag, men nu är det gjort. Hela Änggården full av kontroller... ;) Imorgon går idrottsdagen av stapeln och det är ju nedförsbacke jämfört med idag.
    Hur mår du annars?
  • kajsalisa
    Mamma till W skrev 2010-09-21 20:54:56 följande:
    Jag får också det, men nu ska ju ungen ut så gör inget om det krampar och har sig nu... Bm idag trodde inte att jag skulle behöva vänta så jättelänge då jag har sammandragningar 24/7... Jag hoppas hon har rätt!
    Gud va häftigt. Hoppas att det blir snart...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma