Plus igen efter mf/ma
Sugarrush; hoppas du får en superhärlig resa. Kram \o/
Sugarrush; hoppas du får en superhärlig resa. Kram \o/
Oj oj oj, vilken lång dag. Ullared var sköj, helt klart. Har köpt några bodys, pyjamasar, strumpor och tossor till liten. Väldigt mycket rosa och blått, så köpte inte så mycket kläder, däremot mycket annat. Täcke, kudde, lakan, haklappar, tvättlappar, åkpåse, baby wipes, spjälsängsskydd osv osv. Hittade till och med ett par mammatoppar till mig själv. Kunde ha handlat mycket mer babygrejer, men ligger lite lågt tills jag verkligen vet vad jag behöver och tills jag vet om det är en pojke eller flicka därinne. Mycket blått eller rosa som sagt...
Bra tänkt Sofy. VUL såg ju superfint ut idag ju, så det är säkert ingen fara..,
Björnis; Ullared var ok. En del folk, men inte galet. Fast vi kom ju dit halv fem en fredag. Helger och lov skulle jag nog hålla mig borta... Färnevik; Det ÄR ett stort steg. Grattis! FrökenSJ; Visst är det mysigt när man ser/känner liten därinne?! Just nu njuter jag av att vara sådär lagom tjock. (v 25). Mår superbra och kan inte annat än att vara lycklig... :)
Gud så ostrukturerat mitt föregående inlägg ser ut. Ni får ursäkta, men när jag skriver från telefonen vägrar den göra radbyte när jag vill...
Dagens i-landsproblem; Insåg precis att det börjar bli svårt att raka "den nedre regionen". Försökte dra in magen för att se bättre, och ni kan ju gissa ungefär hur bra det gick?! Var ska det här sluta? ;)
Bra tips Mabaja. Har sagt till mannen att han får ta över den uppgiften, men han tycker att det är lite läskigt...
Ja Muffe. Vad göra? Förstår din oro. De första 10 veckorna efter plusset var fruktansvärt jobbiga. Det värsta är att det inte finns nåt att göra åt saken. Utgången kommer bli densamma, oavsett hur mycket eller lite du oroar dig. Det handlar bara om att hitta sätt att härda ut. Håll dig sysselsatt. Umgås med nära och kära, börja planera dina julklappsköp... Vad som helst som håller dig sysselsatt... Kram
Älskade Färnevik och Happiness. Tänker på er och skickar stora styrkekramar till er båda. Det måste vara fruktansvärt jobbigt för er, på olika sätt... :(
Mabaja; oh så skönt att du äntligen blivit tagen på allvar. Stor kram!