Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Happiness; förstod att det varit lite jobbigt på sistone. Hoppas iaf att det lugnat ner sig något. Skönt att du inte mår lika illa längre. :) Min mamma är opererad för struma, så jag fick ta nåt extra prov på inskrivningen, men läget var lugnt. Vilken vecka är du nu i egentligen? Jag mår bara bra. Inga direkta graviditetskrämpor alls faktiskt. Jag känner av den ökade blodmängden i kroppen när jag går upp för trappor och backar, blir SÅ trött. Men förutom det skulle jag aldrig anat att jag var gravid om det inte vore för magen... ;)

• kajsalisa

Det där beror ju helt på hur man tänkt sig sitt bröllop. Jag personligen hade nog väntat till efter barnet kommit för att kunna vara säker på att må bra på bröllopet och dessutom kunna fira med lite champagne. Inget kul att gifta sig om man har en jobbig graviditet. Jag ryckte inte att det var så jobbigt att planera bröllop, så det fixar du nog även med ett barn vid din sida och du kommer ju ha ett år på dig att komma i form. Men som sagt, det beror ju på vilken inställning man har till bröllopet, om man lätt blir stressad och så. Om det är viktigt för dig att vara gift när barnet kommer så är ju alternativet att ni gifter er borgerligt i år och har en hejdundrande bröllopsfest nästa sommar.

• kajsalisa

Ligger på soffan hos mamma och pappa med syrrans sovande 2-månadersbebis på magen. Samtidigt kan jag känna bebisen i min mage sparka. Blir inte så mycket gosigare ön så...

• kajsalisa

Härligt Färnevik. Stor grattiskram!

• kajsalisa

Hej tjejer. Sitter på tåget hem från möhippehelgen. Det blev lyckat, men jag är sjukt trött. Cat; jag har också varit på babyproffsen i helgen. För oss blir det nog en teutonia fun. Gillar också Urban Jungle, MEN.... Vet du om att man bara kan ha sittdelen frånvänd på den? Det är största anledningen till att det inte blir den vagnen för mig. Tänk om man har en fyramånaders som vägrar ligga och bara vill sitta, då måste man ha barnet frånvänt så tidigt. Min kompis jag pratade med tyckte att det hade varit ok med hennes barn, men jag skulle nog inte känna mig bekväm. En tanke bara...

• kajsalisa

Men gud så sött Sugarrush. Min man är tvärtom... Han sa härom veckan att det är HELT ok med honom om jag tar med en vän på barnvagnsshoppingen istället för honom. Stackarn känner sig ännu mer förvirrad än jag någonsin varit. Har nog bestämt mig för en Teutonia Fun med mjuklift tror jag. Den är liten och smidig och passar våra behov som bor i innerstan..,

• kajsalisa

Håller alla tummar för dig på torsdag Muffe!!

• kajsalisa

Vidar är min favorit av dessa tre, och jag tycker det går bra ihop med Edvin...

• kajsalisa

Hej tjejer. Ni är så flitiga på att skriva. Har precis läst ifatt, men orkar inte kommentera allt. Är så sjukt trött och börjar känna mig sliten i kroppen. Redan!!! Hur ska det här gå? Tre månader kvar... Så fruktansvärt trött i övre delen av ryggen och börjar känna av vad jag tror är foglossning i bakre delen av bäckenet. Som ett V från svanskotan och uppåt ungefär. Vad tror ni, kan det vara foglossning? Jag har ju ingen aning... Dags att ta itu med jobbet jag tagit hem nu. Morr!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma