Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Skönt att du mår lite bättre Sofy. Är det ditt första barn? Jag tyckte inte att jag fick någon mage förrän vecka 16-17 typ så det kan dröja, ffa om det är första barnet. Tiden fram tills man ser lite mage går så låååångsamt....

• kajsalisa

Älskade Odd. Jag har precis samma järnspökem från tidigare förhållande. Han förstörde min tillit till män totalt. Nu, fyra år senare, får min man ibland lida för hur exet betedde sig. Inte rättvist alls, men det kommer bara ibland utan att jag kan stoppa det. Han blir såå ledsen när jag inte litar på honom och vi mår båda dåligt. I slutändan Odd, så finns det ju absolut inget du kan göra åt saken. Om man ska se det krasst så kommer ju din man varken vara mer eller mindre otrogen, oavsett om du oroar dig eller inte. Lita på din man, han älskar dig. Annars skulle han aldrig gått igenom allt ni gått igenom för att få ytterligare ett barn. Stor kram!

• kajsalisa

God morgon flickor!
    Var hittar man inspiration till att jobba? Riktigt osugen just nu...
    Muffe; Var det idag du hade VUL? Lycka till isf...

• kajsalisa

Oj då Röntgen... Hoppas att det bara visar sig vara nån irritation av nåt slag och inget värre än så. Bra att dom har koll på dig iaf...

Kram!

• kajsalisa
    Lallan skrev 2010-09-23 08:12:42 följande:
    Stor kram till Odd! Hoppas att det känns bättre idag.

Kajsalisa: Mycket bra fråga, har inget bra svar på det heller. Idag har jag och minstingen vår lediga dag så vi ska bara mysa till klockan tolv då storebror ska hämtas och sedan ska vi in till stan så att dom får leka av sig på ett lekland tillsammans med två kamrater. En lite tidig födelsedagspresent till storebror som fyller 6 år i morgon. Jag och min höggravida vän kan sitta i lugn och ro och prata och fika under tiden
    Så mysigt det låter Lallan. För mig handlar det enbart om att överleva dessa två dagar fram till helgen så att jag får SOVA!!! Har inte så mycket emot att jobba egentligen, men jag avskyr att behöva gå upp på morgonen. Särskilt nu när det faktist är rätt mörkt när man går upp...
    Men... i helgen tänker jag nog minsann slå till och beställa barnvagn. Det  känns SUPERMYS!!! Glad
  • kajsalisa

Men å va skönt Muffe. Hoppas du kan slappna av något nu. Stor grattiskram!

• kajsalisa

Smålandsjänta; runt v 15-17 hade jag huvudvärk i stort sett varje dag. Det enda som hjälpte var kaffe, å då är jag på inget sätt en stor kaffedrickare, men jag tror att koffein vidgar blodkärlen eller nåt liknande...

• kajsalisa

Sofy; jag tycker nog att du ska söka vård innan du blir alltför uttorkad. Du har ju plutten i magen att tänka på också...

• kajsalisa
    sofy skrev 2010-09-23 19:51:44 följande:
    Mja.. joo.. :/ Åker in efter 21.30 isåfall.. då har dom bytt personal precis annars hamnar man mitt i skiftbytet. Vill intee! Men kanske lika bra, blir kanske bätttre efter.. :)
    Det låter som en bra idë tycker jag. Lycka till och håll oss uppdaterade...
    Kram \o/
  • kajsalisa

25+6 och bm imorse. Allt såg superbra ut och det är så skönt att få det bekräftat. 6 kg upp å rätt på medelkurvan när det gäller magstorlek. So happy! Glad

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma