Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Underbart LittleJunia. Stort grattis!

• kajsalisa

Åh vad skönt Sofy. Stort grattis!

• kajsalisa

Det låter som att ni har det underbart Sugarrush! Passa på och köp mammakläder. Utbudet i Sverige är verkligen kasst!!

• kajsalisa

Fy fan för att ni blöder tjejer. Tänker på er, lider med er och skickar över ett gäng kramar!! Muffe, jag förstår inte riktigt varför du tvekar att åka in? Tänk på ditt eget bästa. Läkarna är ju där för dig och för att göra sitt jobb. Vården är ju totalt underbemannad, så givetvis säger dom på telefon att du ska avvakta hemma. Nä, åk in säger jag, och stå på dig. Ovissheten måste ju ändå vara värst?!

• kajsalisa

Sugarrush; skönt att höra att det lugnat sig något idag. Håller tummarna för att det var falskt alarm...

• kajsalisa

Finns det ingen annanstans du kan åka då Muffe? Vet ju iofs inte var du bor, men hade jag varit du hade jag velat ha det bekräftat...

• kajsalisa

Å så söta lilla Sofy förstås. Grattis till 9 lyckade veckor. Det ska banne mig gå vägen den här gången. Kram på dig!

• kajsalisa

Det går superbra för mig. Blir bara tjockare och tjockare. ;) V 25 och helt ofattbart att det faktiskt gick vägen den här gången...

• kajsalisa

Åh va kul Röntgensyrran. Hoppas det går lika bra för henne den här gången som det har gjort för dig...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma