Pancakes skrev 2010-10-04 10:03:28 följande:
Tack, skönt att höra. Visst är man orolig som sjutton men hoppas det lägger sig senare.
Jag mår bra...lite FÖR bra tror jag. Fan! Aningens ömma bröst då och då men inte alls mycket. Har haft lite mensvärkskänslor till och från men det är några dagar sen nu.
Tycker synd om dig som har det så eländigt! Menär ändå lite avis för att din bebis mår så bra ändå. Skulle gärna må lite illa men förstår att det är allt annat än kul att vara i den situation du är i nu.
Jaa de gör de, iallafall gjorde det de för mig.. Man har andra saker o oroa sig för sen, hahah ;)
Ja, men så mådde ja också i början. Lite växtvärk ibland, ömma bröst, ibland sjukt ömma o ibland ingenting. Kände mig överlag inte SÅ gravid. Sen i v 7 eller va de va började ja må lite illa, sen eskalerade de o nu äre såhär, haha buhu. Jag önskade illamående, dock inte såhär mycke ;) Men jaja de blir bättre nångång!
Mmm de e ballt o se lilla mini-me härja runt därinne o fäkta me armar o ben, vinka, rulla runt o greja. Redan! V 12 på ons!! Vart tog tiden vägen? Men snart e du där.. efter v 8 rullar de på som fan!