Plus igen efter mf/ma
Höll på o glömma.. v 11 idag! 10+0. Äntligen tvåsiffrigt! ;) Nu ska ja iväg till plugget en sväng, sen iväg till min morfar som fyller år, lämna presenter, fika och berätta att han ska bli gammelmorfar!! :D Mys!
Höll på o glömma.. v 11 idag! 10+0. Äntligen tvåsiffrigt! ;) Nu ska ja iväg till plugget en sväng, sen iväg till min morfar som fyller år, lämna presenter, fika och berätta att han ska bli gammelmorfar!! :D Mys!
Det vore skönt att må bättre, men jag klarar mig ändå rätt bra nu, spyr bara 5-10ggr/dygn och det är väldigt lite mot hyur det har varit...
Hm, tjejer ja behöver lite råd :)
Jag har ju svamp sen innan, konstaterades av läkaren 31/8, men han valde att inte skriva ut ngn medicin, skulle avvakta då jag inte hade några besvär alls då. Nu igår började ja få ont i magen, som kramper typ - UTAN blod ;) Haha. Får poängtera de så ja inte framstår som orolig för MF för de e ja inte. Men ja, nu idag har de svidit när ja kissar, så in i.... Och kramperna i magen/ut mot ryggen blir värre. UVI? Vad gör man? Avvaktar till fre när min BM har öppen mottagning eller åker in o kollar nu? (En barnmorska på 1177 (sjukvårdsupplysningen) tyckte ja skulle åka in, men de känns kanske liiite löjligt?)
Har haft njurbäckeninflammation innan pga obehandlad UVI o den yttrade sig likadant, de sa bara PANG så va de där, då inte ens brännande känsla när ja kissade.
Svettas/fryser om vartannat.
Va tycks?