• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Liberte: Men din stackare... fy vad jag lider med dig och hoppas så att bebis stannar till v 30 och att det går som planerat. Ja det blir en tuff start om bebis kommer tidigt men förhoppningsvis kämpar han el hon på och att det går bra. Har bekanta som fick i v 26 och det har varit en resa men de har fått massor med stöd och hjälp och fixat det. Tänker på dig i massor. Stor varm kram och tack för att du berättade

• Cat79

Liberte´: Deras son var inte stor har för mig att han vägde ca 900 g men var en fighter!!!! Tycker absolut att du ska prata med en kurator för det behövs och jag förstår att ni vill hålla det inom familjen. Vi finns här för dig med då det kan vara skönt att skriva av sig med. Jag fick avbryta en graviditet 2008 i v 22 och jag behövde verkligen prata av mig både innan och efter. Kramar om igen.

• Cat79

MCT79: Åh typiskt... att det kanske inte blir bebisar idag? Tyckte att det kunde gå smidigt för dig nu så du slapp åka hem och invänta... Styrkekramar!

• Cat79

Dag och natt: Fy vad trist att ni fick de bemötandet... Ni borde inte behandlas som om inget har hänt er tidigare? Måste ni träffa den läkaren igen el går det att byta? Vi gjorde 8 UL med Lovis och det var aldrig någon som sa att det skulle vara farligt? Har hört nåt om att barnet kan bli vänsterhänt men och? Stor varm kram till dig och hoppas du får bättre stöd hos någon annan!

MCT: Nyfiken.....

• Cat79

MCT: Nu är dina små äntligen här och så fina namn. Stor kram till er och njut nu av underverken!

• Cat79

Det som inte fick hända har hänt Rynkar på näsan. På KUB-undersökningen visade det sig att vår bebis skallben inte utvecklats normalt och därav blir det att avbryta denna graviditeten. Jag är i 12+5 så tyvärr måste jag föda ut det och detta görs på måndag då jag läggs in. Helt ofattbart och vi är i chock och så ledsna.............VARFÖR????? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?

Nu har men ett avbrytande av graviditet i v 22 år 2008, MA v 12 år 2010 och snart ett till avbrytande i v 12 år 2012???

• Cat79

Ville bara skriva här innan jag lämnar er för ett tag (kommer kanske tjuvläsa lite men blir så påmind om det jag förlorat). Lite förlossningen gick bra igår och det var en riktig mini-bebis som kom ut snabbt igår. Tyvärr fick jag skrapas då rester av moderkakan var kvar men lika bra det för att ev slippa infektioner. Jag är hemma nu och så tacksam att jag kom hem till min dotter denna gång (de andra gångerna fanns inte hon och det var betydligt tyngre). Nu ska jag vila upp mig och bara njuta av det jag har idag.

Lycka till ni alla som går i väntans tider samt ni som snart får se era magar börja växa mer och mer :) Kram på er! Tack för allas omtanke, det värmer!

• Cat79

Dag och natt: Grattis till lyckat KUB, är så glad för er skull! Tack för din omtanke återigen :)

Leava: Vilka små söta godingar du har och härligt att det växer så bra. Underbar bild när de sover och så fina pyjamasar!

Mimmi: När är det dags för IVF? Hoppas det går snabbt nu och att allt går vägen. Du ska bara ha bebis inom kort!

Kram på er!

• Cat79

SoMA: Lycka till och snart är bebis här :) Vet hon vad det blir?

Kram på er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma