• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Odetta: Roliga tips du ger :) du har koll på läget! Lisaväntar: Jag är bara i v 10 så det är långt kvar.... Nästa milstolpe är KUB mitten av aug! Mimmi: Tänker på dig ofta och lider med er. Er dag kommer men en lång väntan. När ni har er bebis så kommer han el hon vara lyckligt lottad :) Kram på er! ( nu måste jag äta återigen.... Suck)

• Cat79

KMW: kul med rul imorgon kommer se fint ut :) Det är ju även spännande att inte veta vem det är där inne m nyfiken är man ju :) Kram på dig!

• Cat79

KMW: Underbart! Halva tiden för dig och jag ligger ca 10 v efter dig..... Njut nu. Stor kram Småbustroll: kul att du fått tid för RUL. Hellre att du är lite längre än kortare. Med Lovis var jag bara 16 fulla v? Fick komma tillbaka efter 2 v då man ej kunde se allt. Kändes sådär...

• Cat79

Fått tid för KUB 8 aug! Det är min läkare som följt oss i alla år som ska göra det :) Det ska gå bra nu!!!!

• Cat79

Saft och bulle: Grattis till er flicka. Hoppas ni mår bra under omständigheterna. Stor kram och lycka till

• Cat79

Kul med namn :) Här har inte ens tanken kommit upp. Det hade varit skoj om vi hittade nåt fint ur Astrid Lindgren. Har ju ängeln Mio samt Lovis! Tycker om Alva och det skulle funka, inget pojknamn i sikte? Ni har nämnt många fina, kommer ej på tips nu till dig KMW. Då jag är smålänning vill jag ej ha R i mitten. Odetta: Liv tycker jag med är fint. KMW: Skulle ju vara kanon m adm tjänst :) Hoppas det löser sig bra. Acure: Kan tänka mig att det är tufft gravid inom förskola. Går det vägen nu så hoppas jag jobba jan ut eller nåt (BF mitten feb). Härligt med er som gått många veckor, extra tanke till Lisa :) Kram

• Cat79

Dag och natt: Isak är så fint! Min bästa väninnas son heter det. Åh det är inte långt kvar nu.... Så spännande. Det är ju så kul att boa in sig innan bebis kommer. Hoppas köket blir klart inom kort så ni får njuta av er ensamtid. Kram

• Cat79

KMW: låter kanon! Skönt att få jobba några månader och få in lite mer pengar. Blir det dagis för Ted i aug heltid? Sen blir det väl 15 h nästa år? Ja Alva är fint :) Får kolla lite pojknamn med. Skoj m namn m vågar inte riktigt tyvärr... Har ni ert tjejnamn kvar som ni hade m Ted?

• Cat79

Vi vill se magar, jag avvaktar ett tag till.... Odetta: Siri passar ju bra till de andra två :) Kan ni knte välja nåt annat av era alt som andra namn? Vi har släktnamn på Lovis andra namn så det blir det även för nr 2. Ang 2-namn så heter min sambo Bengt Mikael Fredrik, tilltalsnamn Fredrik. Fam har Bengt som går vidare och Fredriks brors barn heter Bengt i 2-namn. Blir det en kille så hoppas jag att jag kan övertala att ek ha med det.... Min sambo tror starkt på en tjej till men men, blir ett senare problem. Kram och godnatt

• Cat79

KMW: härligt med sån aktivitet :) skönt att du kommit så långt, är ju 10 v efter dig....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma