• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Siri tycker jag med :) Ni kan inte ta Eila i andra namn eller nåt släktnamn? Var hos BM igår och då tog vi bl.a. Blodprov t KUB. Jag är så svår att sticka så fick så ont i armen. 10+6 nu. KMW: helt rätt att du bytte BM då det är viktigt! Har samma och hon är kanon. Hon är så bra då hon aldrig pratar bakåt i tiden utan nu är det nu graviditet m alla förutsättningar att det går bra. Är redan så nervös inför 8 aug. Kram på er

• Cat79

Ja vi hoppas det går bra! Heja Bjornis med :) Det var väl VUL denna v. BM ringde nu och jag har dåliga järnvärden :( måste ta tabl omgående). Bara detta inte är negativt för liten nu då jag åt det sist när det slutade dåligt. Som sagt så är det ju vanligt m för lite järn så tänk positivt nu!

• Cat79

Småbustroll: Ja det ska gå bra. Tror Bjornis skulle göra VUL denna v. Spännande med Rul om nÅgra veckor :) Är det någon av er som fått börja m järntabletter så tidigt som ca v 12?

• Cat79

Tack MCT för ditt kloka inlägg och tack för alla tips. Hoppas magen fixar det ok. Hur är det m dig och dina små? Kram

• Cat79

Jag har mått skit idag, vet ej om det var thai maten igår el graviditet ihop m järntabletterna. Har varit illamående, hungrig konstant, spytt lite... Suck. KMW: jag tar 2 innan jag lägger mig. Hur mår du av dem? MCT: 6 mån redan :) tiden går för fort. Tack för tips om drycken. Kram på er

• Cat79

KMW: Skönt! Jag tar med dem innan jag ska sova då jag hört att man även kan bli tröttare av dem. Småbustroll: Trist att du fick ont. Redan 16 hela veckor :)

• Cat79

KUB ons 11.30 - så nervös! Nu måste det gå vägen! Var inte så nervös sist då jag aldrig kunna tänka mig att det skulle gå fel m det gjorde det ju tyvärr. Snälla kan detta vara min femte och lyckad graviditet med frisk bebis feb. Hur går det för er med järn tabl? KMW: ok för dig när du tar dem kvällen och även för mig :) Kram på er

• Cat79

Ang mitt KUB imorgon så har jag redan gjort blodprov så vi får alla svar imorgon :) Är min läkare som gör undersökningen så det känns så bra. Det bästa är pyjamas med dragkedja, hade även nån sovpåse. Dag och Natt: Så långt gången du är :) Kul med alla inköp, alltid speciellt m första. Hoppas blodtrycket blir bättre. Jag är i vecka 11+6 idag enligt VUL men får se efter imorgon. Lisa väntar: mysigt att se er lilla imorgon. Tack för tumhållningar, behövs. Uppdatera imorgon em. Kram

• Cat79

Behöver verkligen alla era tumhållningar! Har så ont i magen av nervositet... Detta är tortyr innan man vet att allt förhoppningsvis är bra. Tack alla fina! Hörs i em. Kram

• Cat79

Allt såg bra ut idag :) Risk 1/20000! V 12+0 idag. Är så lättad! Tack för era tummar :) Kram på er! (bild kommer senare)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma