• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

JoWiAn skrev 2011-11-23 15:58:41 följande:
    Oj gränsvärdet här är 8,9.... Jag hade 6,3 när jag gjorde det.

Jag dricker järntillskottet ferronol som även innehåller folsyra och lite annat. Svensktillverkat    
    Ahhh, fick du den rekommenderad av BM? Om inte Niferexen funkar får jag kanske byta till det
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-23 16:06:52 följande:
    Jag tycker faktiskt jag har blivit bättre sista tiden.. vet inte om det är järnet eller nått annat.... men jag har kunnat s-ita ordentligt nästan varje vecka... Cool
    Då hoppas jag det blir bättre för mig med...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-11-24 10:32:03 följande:
    Nä. Jag har bra järnvärde så behöver inte ta något alls men vill ändå, fall i fall . Men de e som blutsaft ungefär fast lite godare. Många tar ju blutasaft när de blir hårda i magen av piller.
    Aha, lucky you!
    Hoppas innerligt att min mage inte pajar totalt av pillren, men det visar sig nog snart... Har visserligen börjat med psylliumfrön istället för linfrön nu, det kanske hjälper
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-11-24 10:49:57 följande:
    Ja såna kör jag med oxå. För jag blir lite trög i magen av den drickan. Men inte förstoppad! Nu är jag inte så långt så järnvärdet kan ju ändras snabbt.
    Jag hoppas det håller sig stabilt för dig
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-12-06 01:31:59 följande:
    MissT krya på dig gumman

Ang försäkringar så rekommenderar jag oxå att ta betalvarianten. Vi tog den och det ger oss 200kr per barn och dygn på neo. Vilket är väldigt skönt då omkostnaderna blir större.

Uppdatering från oss, vi är fortfarande kvar på neo. De två stora ammar fullt och ser bara ut som minibäbisar.De väger ca 2 kg nu. Lilleman är den som gör att vi är kvar här, han har syrgas och lite pulsfall så vi räknar med två veckor till. Jobbigt men de är underbara :)

Hoppas ni har det bra.
    Skönt att höra ifrån dig, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-12-07 22:00:52 följande:
    SoMa jag upptäckte precis att du är kompis på FB med en gammal bekant... vi har gått i samma skolor några år... ;)
    Vem då, vem då? *nyfiken*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    färnik skrev 2011-12-07 22:15:10 följande:
    Nu ska jag nog
    gå och sova. Jag läste att SoMA var kompis med en gammal trekant, och tänkte att nu fick jag reda på mer av MCT´s sexliv än jag ville. Skäms
    Hahaha, bästa felläsningen!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma