• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

HjärtatAlicia skrev 2011-11-02 10:09:34 följande:
    Inte för att vara oförskämd eller så.. men ni som skriver att det var skönt att allt såg bra ut på vårt Rul, och gratulerar till lyckat rul.. läste ni verkligen vad jag skrev? var jag så otydlig?
    Bebis har bara 2 kärl i navelsträngen istället för 3. Det kan tyda på hjärtfel, kromosomfel eller med jättemycket tur.. ingentig alls. Men där finns en stor risk att bebis inte får den näring h*n behöver eftersom flödet i navelsträngen blir sämre med bara 2 kärl. Samt att bm inte hittade magsäcken, men kan ha den enkla förklaringn att bebis precis tömt. Tycker ni att det var ett lyckat rul? :(
    Återigen, ber om ursäkt om jag är oförskämd.. men rulet rasade min värld..
    Jag läste nyss din blogg och kommenterade där! Tänker på dig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-11-02 10:16:58 följande:
    Jag fick din kommentar, den värmde! Tack så hjärtligt Hjärta
    Inget att tacka för, gumman!  I med- och motgång vet du... Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-11-02 10:20:07 följande:
    Förlåt flickan för mitt grattis! Jag förstod inte vad det innebar, har inga egna erfarenheter av rul. Jag förstår att du är jätteorolig! Jag hoppas att allt ser bra ut nästa gång o att ert barn är fullt friskt!

Ber återigen om ursäkt om jag sårade dig!

Stor kram
    Hur mår DU idag, gumman? Hjärta Inte ont och så hoppas jag... Sen ska man sova kl. 03 på natten, inte ligga och wordfeuda Nu leder du ju så mkt över mig, igen! Men det är bara för mig att gilla läget.. M-)

Bamsekram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-02 10:39:05 följande:
    tråk!
    Vad himla gulligt av dig att skicka kort och choklad till Mimmi!!! Hjärta {#emotions_dlg.flower} 
    Och hur mår du nu? Har mötet med pisschefen hunnit lägga sig lite? *kramar om*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-11-02 11:07:41 följande:
    SoMa ja vad gör man? Klarvakna både jag o sambon mellan 3-4,30 i natt.. Då är det jättebra att wordfeuda :)

Jag mår över förväntan faktiskt. Inte ont, blöder yttepytte. Däremot har skräcken över att det här kanske aldrig kommer att gå angripit mig.. Jaja, det ska väl gå det med..,

Visst var det fint av MCT!
    Skönt att du mår så pass bra ändå!
    Du, det KOMMER att gå vägen, det bara vet jag! Men jag tror, som sagt, att progesteron och trombyl "is da shit" även för dig... Hjärta Förstår dock din skräck alltför väl, men med största sannolikhet så är den obefogad.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-02 14:13:14 följande:
    Lyckades konfrontera henne idag igen... så det känns sådär...  jag får nog söka andra jobb så sakteliga under min föräldraledighet... hittar jag nått så toppen...om inte så tar jag det då...
    Hmm, ja att söka andra jobb under ledigheten låter som en vettig idé och du kommer säkert hitta nåt också!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-02 14:32:52 följande:
    Jaa jag är så jävla trött på det där stället ibland så jag kan kräkas...=)  NU är det ju ingen som lär anställa mig så jag får ha lite is i magen.. =)
    Tänk på att det inte är så långt kvar tills du är mammaledig heller... =) Du lär ju knappast gå över tiden, för det är det väl knappt nån som gör med tvillingar? =)
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Leaeva, vad skönt att höra, gumman! Nu håller vi tummarna för att även lilleman växer till sig som han ska... Kramen!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Halloj brudar!

Vet ni, igår vid sängdags kunde min man känna sparkarna för första gången. Jag  var på kvällsmöte med våra andra kontor och när vi satt och fikade så fick jag mig en känga i magen så jag hoppade högt och sa: "jäklar". Mina kollegor hoppade också till, sen började de skratta...

Hoppas alla mår bra!

Kram! {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

FlickanFin, vad skönt att det såg bättre ut idag och att bebis verkar må bra!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma