• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mct, ett till vad? Om du menar RUL så har jag gjort mina två, 14:e och 28:e okt.. Ditt TUL kommer gå jättebra! Mimmi, vad bra med ivf-start kring nyår! Är du nervös inför bröllopet nu, gullfia?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mct, ett till vad? Om du menar RUL så har jag gjort mina två, 14:e och 28:e okt.. Ditt TUL kommer gå jättebra! Mimmi, vad bra med ivf-start kring nyår! Är du nervös inför bröllopet nu, gullfia?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Alltså är det bäst att skriva om neutrala saker som ingen kan misstolka på nåt sätt Tungan ute 

Stackars dig MCT som är yr osv, kan du ha järnbrist kanske? Eller så har du redan fått tabletter för det? Jag måste ärligt säga att det skrivs så mkt här ibland att man inte hänger med... Sorry om jag missat det?

leaeva, hur går det för er???

Kram på er, gullfisar! Hjärta

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-09 08:49:33 följande:
    Neutralt! Vi kör tema schweiz nu! ;)
    Jag börjar undra vd som är fel... låg blodvärde kanske ja.... lite hjärtklappning också... jobbigt! Käkar ju järn sen ett tag tillbaka dock! Vi får se!
    Hur mår du själv??

Kram gullfis! ;)
    Jag mår bara bra, lite svårt att andas ibland, men nån kollega sa att det var vanligt, så inget jag hakar upp mig på... Dock är jag lite täppt på kvällarna och låter tydligen som ett ånglok när jag sover, förr sovjag helt ljudlöst, nåja, nåt ska han ha för att han slipper bli stor o tung osv! {#emotions_dlg.djavulsk}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-09 09:02:23 följande:
    Helt rätt!! Min sambo spelade in mig med iphonen häromnatten... är det inte dödsstraff på sånt?!
    Nästan så, men å andra sidan är de bra att ha kvar om man behöver avlastning...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-09 09:40:45 följande:
    du har en poäng... han får leva ett tag till då. ;)
    Ja, ett tag till, sen kan vi i värsta fall fixa ett kollektiv!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-09 10:19:25 följande:
    Låter som en bra lösning!! Vi är ju flera med samma "problem"... ;)
    I know, I know...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Alla snarkar säkert i takt, men tänk vilken förståelse och empati som kommer att flöda...

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-09 10:47:49 följande:
    Juuuuust.... kommer vi slå ihjäl varann??  Tyst
    Såklart vi INTE skulle göra...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma