• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-11-15 10:53:42 följande:
    Soma: jag solade med w och mvc sa inget om det. Men har inte solat på hela hösten men tänkte ta upp min lilla "hobby" nu igen.
    Ahhhh, där ser man! Tror inte jag vågar, men man vet aldrig ifall jag tycker jag ser för glåmig ut i framtiden...
    Kan man köra spraytan annars?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-11-15 13:15:18 följande:
    Ingen aning. Jag har bara kört solarium och "riktig" sol.
    Ja, riktig sol är ju aldrig fel, synd att det är för kallt för sånt nu...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-11-15 13:41:50 följande:
    Vadå? Vill du inte ligga på gräsmattan och "steka"? ;) i finaste november i Sverige? Tycker jag låter lite klent. Haha
    Ja, jo, jag är en liten vekling, jag erkänner!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    telgebo skrev 2011-11-16 00:37:41 följande:
    Kjaam: Grattis till din lille son som blev 2 månader i förrgår. Min dotter är född 1 månad senare och blev 1 månad i måndags och jag håller med. Tiden har verkligen gått så fort. 1 månad som gravid kändes ju mycket längre.

Idag onsdag ska jag träffa min underbara älskade fantastiska dotter, jag längtar så efter henne.
    Åhh, vad bra att ni får träffas igen!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-11-15 22:26:47 följande:
    Min underbara son blev 2 månader igår.. shit va tiden rusar förbi!
    Åhhh, så himla söt han är!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Idag får ni gärna hålla tummarna för mig, vi håller på att sälja vår lgh, visning nr 2 var igår kväll, så idag drar budgivningen förhoppningsvis igång... Nervös!

Kram!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mimmi, ha nu en underbar bröllopsresa! Kramar

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Hallå tråden!

Hoppas det är bra med alla... Är lite väl tyst här? Obestämd

Idag var jag till BM för första gången sen inskrivningen. Bra blodtryck, fina hjärtljud, SF-mått som förväntat, järnnivån var på gränsen, så nu blir det till att börja med Niferex. Många av er som äter eller har ätit det? Blodsockervärdet var däremot ganska högt, så på tisdag blir det glukosbelastning. Nån av er som gjort det och hur var värdet sen? Hoppas verkligen jag inte dragit på mig graviddiabetes?!

Kram på er! {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-23 15:28:20 följande:
    Halloj... jag är kvar.. men tröööött!
    Niferex har jag ätit sedan rätt många veckor. Vet en del som mått illa av dem och att det då hjälp att man tagit dem på kvällen istället för morgonen.
    Ingen koll på glukosbelastningen... jag har legat lågt och bra i sockret... för mig är det mer blodtrycket som är uppe och naffsar på vad som är ok!

I söndags morse beställde vi en Urban Jungle duet från holland... i måndags kl 13 kom ett mail som bekräftade att de nu skickat till mig.... IDAG 10,30 ringer en kille från posten och frågar om jag är hemma så han kan leverera! Förvånad
    Hur funkar din mage med Niferex? Min är ju tillräckligt illa innan, så hoppas jag i så fall tillhör de få som blir lösare av dem.
    Blev jätteförvånad att BT var bra, jag brukar vara så nervös att de oftast får mäta om flera ggr, men idag gick det på första försöket.

Ja, jag såg bilderna på kartongerna i ert garage i nån annan tråd, vad kul! Och shit vad snabbt ni fick den...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Evve81 skrev 2011-11-23 15:39:49 följande:
    SoMa: Jag gjorde 3 glukosbelastningar med Herman. 2 av dem var bra och på den ena var värdet 9,9 efteråt. Gränsen i mitt landsting för diabetes går vid 10..... Jag kunde INTE äta niferex. Blev jättedålig i magen och var nära att måsta sjukskriva mig så jag slutade med dem men det slutade för min del med järndropp.

MCT: ÅH det var snabb leverans!
    Tack för svar! Uj, järndropp lät inget vidare, men hellre det och att bebis mår bra.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma