Plus igen efter mf/ma
Happiness skrev 2011-01-04 18:50:27 följande:
färnevik: Snyggt jobbat! Nu låter du vänner och svärmor köra kytteltrafik OK? Mailade.
Det gör mig så arg att de är så nonchalanta! 
Och att man kan känna huvudet!? *förvånad*
Innan har jag tänkt att det vore smidigt med en lite nätt mage, nu vill jag bara att folk ska fråga om jag väntar tvillingar, typ. 
En Emmaljunga duo edge, en 04 tror jag. Blå är den i olika nyanser, snygg färg... jag ville inte ha en helsvart, men var i övrigt öppen för det mesta.
Lite sliten efter 3 barn är den ju förstås, och punka på ett hjul som ska fixas, men det blir bra! Man använder ju första vagnen så kort tid också, sedan har jag våran EL scooter som ju kan ta över efter kanske 8mån-1år.Grattis PVMS, så fin han är!!! Har ni bestämt vad han ska heta?
har sökt lite och får fram att de blir sneda osv efter ett tag. eftersom sambon vill ha billigare vagn än min önskevagn Emmaljunga så tänkte jag iaf ge de en chans och kolla runt lite
Men så billigt känns som skräp...

Underbar Cat! 
Ego: v 30 idag, vågen visade +3,5kg, dvs lite minskning sista veckorna. Jag har inte oroat mig över vikten alls tidigare, men iom den ringa magtillväxten, minskat vatten osv, kan jag inte låta bli att nojja lite över det här också. Jag försöker ju verkligen äta, och tycker det går ganska bra men...