Plus igen efter mf/ma
När du gjorde KUB-blodprovet, hur mycket blod tar de och varifrån? Bara en gång eller flera stick?
Idag är en dålig dag, illamående hela tiden och jag får inte i mig ngt att äta heller.
Hemma från middagen i stan! De va sååå trevligt! Och god mat. Jag åt. och åt. Och kom hem o kräktes. Hahaha, men de vare värt! Mmmm!!! Vi fick lite presenter till oss o den lille, "Barnaboken" av Anna wahlgren, redan läst lite o jäklar - jag fastnade direkt. Hon skriver roligt, och BRA! Sen fick vi en mjukisdress i velour som ja älskar! I grått.. till bebisen alltså. :) Mamma gick upp 6 kg me mig, och NER 16 (!!). Jag vägde 4120 och va 53 lång, kom på BF -5.. STOR!
Odd; GRATTIS till körkortet! 
Längtan; Usch o fy :( Men de blir lättare.. och abort.. no noo! Tänk va du längtat efter denna bebis, och oroat dig när du haft flytningar i konstiga färger, att den inte skulle leva. Nu gör den de o den kommer till er om nåra månader, och då kommer de kännas kanon! Tänker på dig!
Smålands; Ja nu va ja ju inte inne så såg lite sent men Röntgen svarade bra åt dig där ;)
tack tjejer... ja det är verkligen ett helvete. Funderar skarpt på att kolla om hon har adhd. Hon kan inte gå, utan springer alltid på tå överallt och är hyperaktiv 20 h/dygn...
Men jag ska försöka vara stark, ska försöka stålsätta mig och söka hjälp... man kan inte klara allt här i världen.jag är inte en perfekt mamma, det kanske man måste intala sig själv.
Ska läsa igenom det noggrant imorgon. Skummade nu och visst har vi lite rätt ang.behadlin det står både kortison salva och oralt. KRAM!Hello tjejer!
Hemma från UL + läkarbesök nu. UNDERBARA läkare! Jag älskar henne. Hon finns på Ultragyn vid odenplan och är absolut bäst. Hon tog upp att de finns stödgrupper för mammor som själva har ADHD, JATACK sa ja direkt. De är min oro, hur hanterar jag min ADHD och bebis? Men de va inga problem sa hon. Pratade massa annat runt också o min man va me, sen kollade vi in lilla pyret som låg o sparkade som fasen, en liten zlatan sa hon! Sen gnuggade den sig i ögonen, va väl trött stackarn ;) Och så mätte hon, jäkla high-tech apparat kan ja lova. 5,1 cm vilket innebär 11+6 idag. Haha! En liten genväg sådär ;) Hon tyckte ja skulle gå mer på de här datumet jag fick nu, alltså BF 22 april istället. Så ja, hm.. jaja isåfall är ja ju i v 13 imorn ;) Va skönt! Den lille har ju alltid legat nån dag eller två före de ja trodde i storlek så får väl gå på de då.
Pancakes; Jag hade åkt, ska upp över nyår me familjen + min man och då är jag i v 23 typ, någe sånt - och jag ska åka :) Kanske inte svarta pister men absolut blå iallafall, kanske inte lika hårt som ja brukar köra heller men åka ska jag. Happiness åkte i 7e månaden en gång, så de går de :)