Evve81 skrev 2011-03-03 07:23:02 följande:
Sofy: jag tror inte det tar 6 veckor till innan han kommer! Jobbigt att du ska ha så ont dock. Du kanske ska prata med din bm???
Själv tycker jag att jag inte alls känner bebis lika mycket som förut... Vet ju att det är normalt men jag kan ändå lite låta bli att nojja mig. Men det lär man väl göra tills den är på utsidan...... Just nu känns det länge till tisdag!
De är ju 6 v till igångsättningen, liite mindre än 8 v till beräknad egentligen.. skitkropp! Jag kommer aldrig palla ha såhär ont så länge.. bad hjälper ju inte, o inte att "röra på sig" så de släpper heller. Min BM är lite halvskum, så jag pratar inte me henne mer än ja behöver.. funderade på o byta förut men de va så sent då kändes de som, ångrar mig nu!
Kändes som de va panik o göra nr 2 förut, men nä.. ingeeenting kom.. är inte förstoppad heller..
Blir fan inte klok på de här asså, men o gå såhär varje dag netack, då ger ja upp!
Och för att lugna dig.. du är i v.. 18-19? Jag kände min grabb tidigt, första "fladdret" i v 15, sen mer o mer.. så när ja inte kände honom vissa dagar (från v 18-23 höll han på o jävlas) blev ja livrädd, men på UL visade de bara att han låg o sparkade mot ryggen just då eller hade en annan position.. dom e ju så "små" fortfarande! :D Snaaart så ere tisdag!