Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

MCT;

Jag svarade dig ang proggisar innan ;) Missade du det?
  • needtobreathe
    Happiness skrev 2011-03-02 23:37:35 följande:

Sofy: Så himla söta.....Hoppas det gick bra med beställningen.....Nu är det bara zzzzzzzzzzzzzzzzzz som gäller.

*KRAMAR*

Sjukt söta! Och hur perfekta som helst till Devin! Kan paketet inte komma NU? Haha ;)

Sov gott fina!

Kraaaam!
  • needtobreathe

God morgoon! :)

Alltså de här me förvärkar.. jag vill INTE ha de så i 6 veckor till! Jag avlider fan då. Gnällfia-jotack! Knappt kunnat sova inatt pga smärtan, legat i fosterställning o grinat. Blä!! :( Varför ska kroppen börja "öva" såhär tidigt för? Och så kraftigt? Onödigt tycker jag!

• needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-03-03 07:23:02 följande:
    Sofy: jag tror inte det tar 6 veckor till innan han kommer! Jobbigt att du ska ha så ont dock. Du kanske ska prata med din bm???

Själv tycker jag att jag inte alls känner bebis lika mycket som förut... Vet ju att det är normalt men jag kan ändå lite låta bli att nojja mig. Men det lär man väl göra tills den är på utsidan...... Just nu känns det länge till tisdag!
    De är ju 6 v till igångsättningen, liite mindre än 8 v till beräknad egentligen.. skitkropp! Jag kommer aldrig palla ha såhär ont så länge.. bad hjälper ju inte, o inte att "röra på sig" så de släpper heller. Min BM är lite halvskum, så jag pratar inte me henne mer än ja behöver.. funderade på o byta förut men de va så sent då kändes de som, ångrar mig nu!

Kändes som de va panik o göra nr 2 förut, men nä.. ingeeenting kom.. är inte förstoppad heller..

Blir fan inte klok på de här asså, men o gå såhär varje dag netack, då ger ja upp!

Och för att lugna dig.. du är i v.. 18-19? Jag kände min grabb tidigt, första "fladdret" i v 15, sen mer o mer.. så när ja inte kände honom vissa dagar (från v 18-23 höll han på o jävlas) blev ja livrädd, men på UL visade de bara att han låg o sparkade mot ryggen just då eller hade en annan position.. dom e ju så "små" fortfarande! :D Snaaart så ere tisdag!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:14:00 följande:
    Nu gick jag tillbaka och läste igen...  Om det inte är jättemycket jobb för dig så köper jag gärna ett par tre askar... skulle kännas lugnare i själen.... :S
    Näe han ville inte skriva ut mer alls.. sa bara att vid IVF så slutar man vid v, 7-8.. å när jag läser verkar en del sluta när de plussar... men jag får ju för misstänkt BRIST... vore ju förjäkligt om man slutade å så skiter det sig... :((
    Vaaaa, slutar i v 7-8? Nänä.. aldrig hört!! Tills v 12 när moderkakan tar över ska man ju ta dom! Puckoläkare! Haha, de är absolut inte jättemkt jobb för mig! Ska kolla me e-leg på hemsidan hur många jag har kvar o ta ut, o vad det kostar, så kan jag printscreena o kanske maila till dig så du ser själv? Eller har du nån annan idé?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:14:00 följande:
    Nu gick jag tillbaka och läste igen...  Om det inte är jättemycket jobb för dig så köper jag gärna ett par tre askar... skulle kännas lugnare i själen.... :S
    Näe han ville inte skriva ut mer alls.. sa bara att vid IVF så slutar man vid v, 7-8.. å när jag läser verkar en del sluta när de plussar... men jag får ju för misstänkt BRIST... vore ju förjäkligt om man slutade å så skiter det sig... :((
    Har kollat nu, har totalt 70 st o hämta ut.. alltså 70 st vagitorer.. de blir väl då 7 paket antar jag, med 10 i varje.. hur många behöver du?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:24:23 följande:
    Nej det låter bra..=) Ska räkna efter hur många jag behöver med..=)  TACK!
    Gör det! Skrev ett inlägg typ samtidigt som dig ovanför så du inte missar de ;) Men återkom me hur många du behöver, o inboxa mig din mail så ja kan skicka över printscreen, går nog inte på FL mailen trorjag, haha ;D Så high-tech är den icke..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:26:21 följande:
    Tog du till 12+0 eller 11+0?
    11+0 trorjag det var.. hm.. jag är inte helt hundra dock, kan varit 12+0.. =/ Men nånstans där! :D Sen kollade dom me UL om gulesäcken va borta o moderkakan tagit över.. ne då vare fan tills 11+5 för då va ja på UL! efter det slutade jag! :)
  • needtobreathe
    Cat79 skrev 2011-03-03 08:53:07 följande:
    Åh, Cat! :) Hade du mycke förvärkar innan bebisen kikade ut? Jag blir knäpp på de här! Orka öva sålänge innan de är dags, inte ok!
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-03 09:16:40 följande:
    Sofy: devin vill inte stanna inne i värmen låter det som! Blir det värre så tycker jag att du ringer FL och pratar med dom!
    Hahaha han kanske brås på mig.. jag äääälskar ju vintern! Så han kanske vill komma ut o se lite snö innan den försvinner? ;)

Joo men ringa in för lite mensvärk känns ju löjligt som attans.. har vart inne varje vecka för de varit nånting o så ringa igen för de, dom kommer ju skratta hela dan åt mig.. de bjuder ja inte på ;) Har ju nåra SD om dagen som ja känner av men annars bara konstanta molvärken.. som iofs blir värre ibland men inte så ja kan klocka..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma