• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Disturbed: Tråkigt för dig med avbrytandet och att du är så dålig. Sänder över många krya på dig kramar!!!!!!!

• Cat79

Acure: Trist att du mår så... Hoppas du får den hjälp du behöver. Stor varm kram! KMW: Shit vad veckorna går, 36 fulla v :) 26 fulla för mig fredag! Mår du bra och hur går jobbet? Ja bb väskan kanske du ska fundera på m jag håller med dig att det inte behövs så mycket.

• Cat79

Odetta: Vilket bra och lätt datum :) Dagen innan Lucia. Skönt att det blir 2 v innan då hon ev bli rätt stor.

• Cat79

Jag är inte avis på er som packar eller ska packa. Men kul när allt är över och man flyttat in i nytt hem :) KMW: kan tänka mig att det kan vara svårt att fokusera på annat nu än bebis, Ted och snart jul. Hur länge jobbar du till? Mår du bra? Ons är det BM så vi får se hur magen vuxit... Känner mig inte så stor. Idag har jag fått tid för tillväxt UL :) 18 dec. Spännande! Kram på er

• Cat79

Odetta: Så lillan ligger i säte... Typiskt. Hoppas hon hittar tillbaka dit hon ska m blir det snitt så blir det bra med även om det känns snopet. Bolla: Lycka till med att plussa. Vi är ett underbart gäng här som stöttar varandra. Idag var det hos BM och Lovis och sambo var med och fick lyssna. Lovis tittade m stora ögonen när hon hörde hjärtat picka på :) Magen mätt till 25 och hjärtljud 148, allt toppen. + 7 kg med. Kram

• Cat79

Underbart att er tös är här Pixerpie :) Skönt att redan komma hem. Kram

• Cat79

Odetta: Hur är det med dig? Bra att de har koll på dig och skönt att din tjej ligger rätt nu :) Kram Småbustroll: Spännande med UL :) Hoppas han redan är fixerad! Här är allt bra, veckorna går. Shit vilken rörelse det är hela tiden i magen, gör ont ibland m samtidigt skönt m all bekräftelse. Är så nyfiken på vem det är, är han el hon lik Lovis.... Kan jag få en lika söt igen och älska lika mycket??? Kram på er alla!

• Cat79

Småland: Grattis igen :) Så skönt! KMW: Lät som en bra första dag ledigt! Helt sjukt att du snart är 2 barns mamma :) Underbart! Odetta: Skönt att du mår bättre. Då blir det nog bebis 121212, coolt :) Tiden går ju så snabbt... Gått in i v 29 nu :) Mår så bra!!! Kram på er!

• Cat79

Mimmi: Är det sant det jag läser, du är gravid :) Äntligen!!! Som vi alla har längtat och önskat för din skull!! Var det andra IVF el spontant? Många kramar till dig och ditt växande lilla frö!!!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma