Plus igen efter mf/ma
KMW: v 40.... Så spännande! Nu får bebis komma och er lilla tjej som jag tror. Kramar
KMW: v 40.... Så spännande! Nu får bebis komma och er lilla tjej som jag tror. Kramar
Mimmi: Nej... Jag hoppas över allt annat att du fortfarande är gravid. Många varma kramar
Mimmi, Jag blir så arg..., hur mycket ska ni behöva ta??? Det kunde väl få vara er tur nu ?? Önska så att du blir mamma inom kort på ett el annat sätt. Skickar mängder av kramar och tankar!!!!!
KMW: Stort grattis till er Jack :) Lät som en bra förlossning och skönt att han kom tidigare än BF. Mys nu. Kramar i massor!!!!!!
Mimmi: Jag tog hjälp av kinesisk akupunktur 2 av 5 graviditeter och det måste ha underlättat! En av graviditeterna blev lilla Lovis :)
Mamma t W: Förstår att du fick ont... Ta det lugnt! Kram Jag har börjat få sån halsbränna när jag ska sova.. Aldrig haft innan m nu hoppas jag lite tabl lindrar. Får lite ont i fogarna när jag varit igång m inte så konstigt i v 32.
Önskar även alla i denna tråd God Jul. Kram
MIMMI: Du vet att vi alla hoppas så att ni ska lyckas och att du får en egen bebis i din famn inom kort. Du är en kämpe och nu måste det var er tur.... Hade varit fn perfekt start på det nya året :) Varma kramar!!!! Imorgon är det dags för tillväxt UL :) Spännande. Lovis ska få följa med. Kram och god fortsättning!
MINMI: Jag har ju lite grav tester här och massor av äl tester. Vill du att jag skickar till dig? Håller tummarna stenhårt på plus. Har aldrig använt CB m tycker stickor är bra! Kram
Småbustroll: Åh vad det närmar sig nu.... Spännande när/hur det sätts igång :) Skönt att dina föräldrar kommer och då kan du ju försöka tajma bebis då! Mamma t W: Fy för vurpa m skönt att det gick ok. Jag gjorde ju en vurpa för ett tag sen m gick ok. Otäckt m halka.... Var hos BM och allt utan anmärkning, skönt. Är ju så pigg fortfarande. V 34+4 nu. TillväxtUL fred igen :) Kramar