• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Mamma till W skrev 2010-10-06 21:56:20 följande:
    HAHA, vad söta ni är! :)
    Kul ju! ;)

Kram till lilla Hilmer också! Hoppas de bara är nån inflammation eller så.
  • 3 barns mamma84

Rontgensyrran:  Lite taskigt av mig men jag tror den lördagen den 9 oktober klockan 16.12. 50 cm lång och väger 3950 g. Och könet.....hmmmmm...pojke?!

Odd: Mabaja-bebisen kommer på LÖRDAG den 9/10, väger 3850 gram och är 52cm lång

Sofy: Söndag 10 oktober, 07.43. 51 cm och 4087 gram! POJKE!

Bjornis: Tror på en liten tjej på måndagen den 11 oktober kl 21:55. 3780 gram och 50 cm lång.

2 barns mamma84:  Torsdag 14 oktober, 02.55. Längd ca 55cm och vikt 4320g Flicka

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • sofy

Urk! Har inte mått någe vidare idag, hög puls (som vanligt senaste tiden..) hjärtklappning (utan bricanyl, Happiness) svettningar och allmänt låg. Nu ikväll har jag kräkts igen. Verkar va on/off för mig. Vissa dagar bra, andra inte. Så nu blir de sängen för mig, hoppas ja mår bättre imorn.

Hoppas även på Mabaja bebis snart, och att ni andra mår bra!

Tack Cat79 för tanken! Kul me bra värden + besök! Och härligt med tydligare sparkar nu!

• Mabaja

Ingen bebis än så nu ska jag ta min Himler till veterinären. Han ligger just nu och sover (som han gjort sen 15 igår)...

En annan sak, vet ni om att det är höst ute? Först nu jag reflekterat att det verkligen är höst nu! JAg skulle ju ha fått min unge när det blev såhär höstigt! Men nu är hela gräsmattan fylld av gula löv, det var det inte igår!

• Muffe80

Godmorgon tjejer.

Hoppas att det kommer någon bebis idag!

Sitter med hemskt illamående och undrar hur jag ska genonlida frukosten på jobbet...

Var helt ok i går, och orkade tom shoppa mammabyxor. GUD så skönt. Min mage är väl konstig, för den är svullen redan... i v 11

• Pancakes

Vecka 7 idag! Inget illamående men däremot känner jag mig förkyld. Blä.

• färnik

v 17 idag! Skrattande

(och jag mår desto mer illa. Du kan få en skvätt av skiten av mig Pancakes!Flört)

• Muffe80

pancakes, ta en skvätt av mig också tack!

Jag hoppas innerligt att detta går över snart, orkar inte gå ända till 17-20 med illamående... Dessa 5 veckor som varit har ju känts som en evighet.

På lördag ska jag ut och äta med släkten, 3-rätters... hm, vad tror ni om det? HUR i allsindar ska man förklra sig om man inte äter upp maten?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma