Plus igen efter mf/ma
Härligt Mabaja! Det måste kännas superskönt!!!!!!
Härligt Mabaja! Det måste kännas superskönt!!!!!!
Mabaja: Man har ju liksom inte det tränade ögat för att se heller. så såg läkaren det så är det såklart så. Min make tycker det är supersvårt att se också och även på RUL sedan.
Mabaja: Jag hoppas du inte får några problem av cystan!
Leaeva: Fin mage!
AngelinaJo: jag sysselsatte mig också med en MASSA annat för att slippa fundera för man kan inte fundera och fundera i 40 veckor då hinenr man nog bli galen. Dessutom kan man inte göra någonting för att påverka vad som händer. ÄVen om det låter väldigt grymt så är det ju så.
Idag ska jag åka och kolla på lite kläder. Främst till dottern men ev också till bebis. Ska kolla på vinteroverall. Frågan är baravilken storlek men det blir nog 74 eftersom jag räknar med en STOR bebis!
Jag tycker ni ska strunta i avundsjuka människor! Strax efter att vi fick vårt MA blev två av mina bästa vänner gravida och visst sved det lite MEN det är ju liksom inte deras fel att vi fick ett MA. NU är ju deras bebisar 2 månader och vi får vår samtidigt så vi komemr ju kunna umgås och jag kände att jag såklart var glad för deras skull.
Idag jobbar maken sin sista dag sedan ska han vara hemma i 6 veckor. 4 veckors semester och 2 veckors pappaledigt så jag hoppas bebis kommer typ nästa vecka på hans semseter så vi får vara hemma länge hela familjen innan vardagen tar över igen.