Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Haha, ja det är olika... men det är nog för att jag är mer nojjig än dig och tycker att man ska äta frukost, lunch och middag och massa nyttiga mellanmål.. men jag är extrem säkerligen!
    alla säger ju att bebis mår bra ändå, men den b o r d e ju faktiskt sakna saker om jag nu inte får i mig något... eller hur?

Jag vill må bra på morgonen, älskar ju frukost och nu kan jag inte ens dricka ett glas vatten innan kl. 10 på fm för då kräks jag.... eller ja, jag kräks nog i alla fall iofs...

• Muffe80

ni lugnar mig tjejer Som sagt, Wilda är ju helfrisk och det bevisar ju en del Men jag ska erkänna att jag har varit och är lite rädd att han/hon kanske utvecklar någon sjukdom, allergi eller liknande bara för att jag inte proppade mig full med nyttigheter som  broccoli etc...

• Muffe80

Haha, när jag vaknade i morse hade jag gått upp ett kilo och magen putade ut massor, nu syns det verkligen i mina kläder på jobbet

• Muffe80

V 20 på lördag enligt RUL, men v 20 i går enligt mig

Kommer en ny bild nu i veckan!

• Muffe80
    miraclee skrev 2010-12-07 08:28:53 följande:
    Okaj! :D Så hmm.. 18+ (?) Eller är ja ute o cyklar då?

Bra! :)
    Jag får väl gå efter RUL så då blir det 18 + 3

Jag är huuuungrig!! Magen bara skriker efter mat, men det går inte att få ner ngt än för då kommer det upp...
  • Muffe80

Är dryckerna goda? Ska kanske ge dem en chans!

Nu kom kollegan idag igen och undrade hur jag mådde, sitter nämligen invirad i en filt och myser på jobbet, och FRYSER! Hon tyckte jag skulle kolla mina värden haha!

• Muffe80

Ja mivitotal tänkte jag ta, men min bm hade aldrig hört talas om den utan rekommenderade mig att ta Mitt Val Kvinna så jag tar en halv tablett varje dag av den istället.

Låter som att de är rätt goda, ska köpa några.. men det var ju dyrt!

• Muffe80

Åh vad mysigt det låter att ligga på BB och kolla på film... Det ska jag fixa tills vi föder... nu längtar jag haha!

• Muffe80

Hej tjejer!

Grattis till lilla Elias och såååå himla söt han var!!!

Tvillingarna helt gudomligt söta dem också!!!

Här har den lilla börjat sparka massor, så mysigt men det är himla obehagligt när den ligger långt ner och trycker på, hårt blir det också.
    sambon kände 4 sparkar häromdagen, skitcoolt

Annars är det väl som vanligt med spyor osv .... börjar vänja mig vid detta men nu lääängtar jag så efter bebis!
    V 21 på lördag, tiden springer fram verkligen!

Dagens fråga: på morgonen när jag spyr så kommer det inte upp ngt, eftersom jag inte äter ngt innan kl. 10. Men det kommer typ galla, slem och lite annat (ursäkta) och ev. vatten om jag druckit det på morgonen.
    Många mornar kommer det även lite blod, vet inte om det kommer från munnen som är lättblödande eller från magen.... vad tycker ni, är det värt att ringa ecxtra till bm för, eller ska jag ta det med henne om en månad när vi ska dit?

• Muffe80
    miraclee skrev 2010-12-13 13:10:27 följande:

Muffe;

Jag har skrivit de tidigare i tråden, ett tag sen - kräks också blod på morronen. Inte så konstigt när man bara spyr typ galla o slem ;) Slemhinnorna retas ju.

Imorse när jag körde mannen till jobbet så fick jag tvärnita bilen vid vägkanten o spy, hann inte ens öppna dörren helt, hahaha. Så jävla fräsch! ;)

Mysigt me sparkar :)

Haha, visst är det roligt att tvärnita och spy... känner igen det där!
    Detta är ju egentligen sjukt... stackars oss
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma