Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Haha min sambo frågade mig i går när jag spytt upp godis jag ätit (kroppen gillar inte godis...) om jag ville ha fler barn... just då var svaret "ALDRIG I LIVET" Men jag antar att jag glömmer detta fort när barnet väl är hos oss

Jag har också spypåsar med mig överallt, hundbajspåsar haha.

Det äckligaste just nu är nog att spy upp iskallt vatten som jag ibland försöker dricka på morgonen....
    hua.... kallt vatten på väg upp är inte roligt, likaså knäckebröd som fastnar i halsen liksom....
    man blir ju verkligen spyexpert

ska bli intressant att komma till bm om ca 1 månad, och kolla alla prover igen...
    först då får vi kolla hjärtljuden, i v 25 typ

• Muffe80
    miraclee skrev 2010-12-13 13:33:12 följande:
    Haha jag äter inte godis o sånt tjafs, inga söta saker alls. Äckligt. Aldrig gillat det ;) Och ja, hundpåsarna är skitbra, dock kan jag inte spy när jag kör, så måste stanna o då kan ja lika gärna spy utanför bilen - kaskadspyor hamnar inte alltid rätt.... =/

Va? Vatten e ju skönast o spy. Däremot röd saft, riskakor, RIS, tacos o thaimat.. UÄCK!!! De fastnar i halsen o sen händer fan ingenting, man spyr o spyr men de e kvar, hah ;) Så jag äter inte sånt just nu! :)

Vilket datum ska du dit igen? Jag har 11 januari, mitt hb värde va ju bra denna gång, låg på 135 :) Startade ju på 156 så vi får se om/när de dippar ner.
    Jag har faktiskt aldrig behövt spy i mina påsar utan stannar alltid bilen, eller spyr i ett gathörn eller så

Jag ska tillbaka den 14/1 tror jag det var känns som det går lång tid mellan gångerna nu i början... sist vi var där var ju i v 12...
  • Muffe80

Och på tal som vad som är äckligt... jo vatten tycker jag är asäckligt, men också röda saker som du säger... stark saft eller så är äckligt... det svider liksom till haha!

Mabaja, spydde du mycket hela dagarna? Åt du tabletter under din grav? Alltså vitaminer

• Muffe80

Godmorgon fina tjejer!

Åh, röntgen, får jag också se dina bilder?

Vaknade i morse och mådde helt ok, ända tills jag råkade svälja lite vatten när jag hade borstat tänderna... så nu mår jag illa...! Blä! Någon mer än jag som vill ha tillbaka sin EGEN kropp utan inneboende haha?

Jag känner mig superstressad över julklappsinköp, fika hit och dit, julafton, julfest och middag med jobbet och andra saker som är inplanerade... puh. Hur ska man hinna? Vad ska man köpa? Undrar om pyret känner av detta...

• Muffe80

Wow, snygga bilder röntgen! Såna ska jag också ta. Jag har alltid velat ta vackra bilder utomhus vid en sjö eller liknande, men att ta det i mars eller april känns liiiite kallt... Får väl se om vi hinner ta någon bild i maj

• Muffe80

Förresten, v 21 på lördag och nu 3 stabila kilon plus på vågen Lite läskigt är det att gå upp, jag som alltid varit smal och vill så gärna bli det efteråt också. Kollar som en tok efter bristningar på magen varje dag haha!

Någon som har roligt förslag på julklapp till sambon? Har köpt saker som han önskar sig, men skulle vilja ge ngt som han inte tänkt sig att få.... kom gärna med förslag. kan ha med bebis att göra

• Muffe80

Hur mycket hade ni gått upp i v 20 ungefär?

Jag har gått upp 3 kg och väger nu 56, aldrig hänt så det känns koooonstigt.... är nog lite nojjig....

• Muffe80

Nej jag har inte haft problem, men har alltid varit rädd för att bli mullig, eller för att kroppen ska se extremt plufsig och konstig ut efter en graviditet. Kanske därför jag nojjar mig över bristningar på magen osv.
    Vill nog helt enkelt se bra ut haha!

däremot har jag alltid varit liten i maten och äter inte alls mycket mat jämfört med andra tror jag, blir mätt fort. Men har aldrig haft ätstörningar. Kan äta mycket onyttigt mellan varven

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-12-15 09:19:57 följande:

Muffe, känner nog ingen av alla tjejer man känner som inte tänkt så där. Ätstörda eller inte, lite smånojiga och fixerade är vi nog allihop mer eller mindre. Sorgligt faktiskt..

Jösses, 56 kg har jag inte vägt sen jag var 12 år eller nåt. Och du är ändå i vecka 20. Så jag tror att du kan släppa nojan. Nån tjockis kommer du aldrig bli :)

Jag tror inte heller jag kommer bli en tjockis. kommer nog gå ner det mesta direkt känns det som, det är min känsla bara.... och gör jag inte det kommer det bli mycket promenader :)
    Tränar normalt inget annars
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma