Happiness skrev 2010-10-26 17:21:20 följande:
Sofy: Haha "välutrustad"!!!!! Vad ska detta sluta?STORT GRATTIS TILL DIN POJKE!!!!!! Nu får ni börja spåna på pojknamn. Jag visste väl att de snurrat till det vid KUB:n. Man ska lita på sig själv. Vad skönt att allt ser bra ut : Tiden,längden, snoppen...Haha! och de jätte fina bilderna. Så ska de ju se ut liksom. Härligt!
Hahahahaha, ja tydligen ;) Hon sa så.. Och hon dubbelkollade flera gånger för o se så de inte va navelsträngen som låg där men nerå :D Och TAAAACK jag e så glad! Jag visste de heeela tiden ;) Magkänslan är bäst! Sen kan folk säga va dom vill om att tjejer kan se ut sådär, men nä jag e säker, och hon va väldigt säker hon också o sa att hon skulle bli jääkligt förvånad om de va en tjej sen ;)
Mannen e iallafall stolt, även om han sa "Nä, de e en tjej ändå" halva dagen idag haha, men nu sitter han där mallig i soffan o säger att den lille är välutrustad precis som far sin, hahahaha! Herregud..
Och joo sen sa jag att jag åt mycke salt nu, o soja.. o då sa hon att de är östrogen i soja som jag kanske kompenserar då grabben därinne inte gör de? ;)
Kan nog faktiskt stämma me illamåendet.. jag mår illa till o från men nu ere klart bättre än på flera veckor! Happy! Kommer dock på morronen fortfarande.. ;) Ååååh vill ha sparkar o buffar NU men jävla livmoder o va bakvänd då, suck!