• sofy

Plus igen efter mf/ma

Muffe80 skrev 2010-10-26 15:13:01 följande:
    Hur ser ni att det är en pojke? hahah, jag är skitdålig och ser inte ens vad bild nummer 1 föresttäller

Sofy, du ville ju ha en grabb eller hur? Jag trodde det var för tidigt att se nu.
    Hahaha benen är på sidan, bilden är lite felvänd men ja, däremellan ser du va de är ;)

Japp, jag e övertygad från början att de är en kille också. Och idag när hon bara kollade igenom allt noga så sa hon "Ja.. oj, de va en välutrustad en.." o så såg jag ;) Hon sa att hon är 99% säker..
  • sofy
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-26 15:08:01 följande:
    Vilken söt pojk! Grattis!
    Hahaha, åååh så ballt o se va de är!! :D Jag e såååååå GLAAAAAD!!!! Jag visste de..
  • sofy
    färnik skrev 2010-10-26 15:20:42 följande:
    Åh, grattis! Gud vad roligt att få veta! Jag vill också veta vad jag väntar, men det får väl tyvärr vänta ett tag till, förhoppningsvis inte så länge som till förlossningen dock!
    Jag lägger ut på bloggen om 5 min! Kolla då ;)
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-10-26 15:19:58 följande:
    Så "klumpen" som sticker ut där i mitten är snoppen/pungen?

Grattis!!!!!!
    Hahaha, jupp.. de va ingen tvekan sa hon..
  • sofy
    Odetta skrev 2010-10-26 15:28:30 följande:
    ÅÅÅHHH vilken sööööt liten POJKE!!!!!! Wiiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!!! *så lycklig för er skull*

***bamsemegakramisar***
    Hahaha visst ser man bra!!! Så jävla ballt att HAN låg så man såg direkt.. de va bara en slump men läkare hajjade till o utbrast "Oj" wiiiiiiiiiiiiiiho!!! Jag e så glad.. nu kan jag relatera till HONOM därinne!!

Jag sa de hela tiden.. i knew it!! Mammakänslan rules!! ;) Min man sa flicka.. Haha tji fick han!!

KRAAAAAM!!!!
  • sofy
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-26 15:35:16 följande:
    Sofy hur gick det med mätningen och allt? Verkar som om det blir många pojkar i tråden, härligt!
    De gick braa! Den är nu 8,3 cm i CRL alltså växt 18 mm på 1 v :) Så de va bra, och jag ligger nu 14+0 så de stämmer precis med vad JAG alltid sagt. Dom på Huddinge fick de fel på någe sätt.. jaja nu e vi glada iallafall, läkarn + jag :) BPD var 2,6 cm :) (Mellan tinningarna..)

Ändrade även mitt RUL så jag gör det där.. :)
  • sofy
    Odetta skrev 2010-10-26 15:39:58 följande:
    Ja, visst är det skönt att kunna kalla bebisen för nått annat ön DEN

Förresten, vi får ta vår fika en annan dag, jag har avbokat tittut- ul. Kände att eftersom vi kommer få sen vår lillebror var 4:de vecka i alla fall så kändes det inte lika nödvändigt....och så sparar vi 1700kr Men vi kan ta en fika nån dag ändå....har mest grupparbete i skolan nu och är ju ganska flexibel

*kram*
    Underbart!! ;)

Ja men absolut.. ingen fara! Jag har ju bilen så kan ta mig vartsom närsom.. bara hojta till!! :D

Kraaamar!
  • sofy
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-26 15:49:49 följande:
    Härligt att allt stämmer nu iaf sofy! Coolt att de kan se könet och vara 99% säkra redan 14+0! mysigt, då kan ni lättate kolla på kläder och saker till bebis nu oxå!
    Haha jaa, hon tvekade inte alls, inte jag heller - skulle snarare bli förvånad om de va en tjej vilket jag aldrig trott o inte tror. Navelsträngen låg ju inte där heller så jag tror på bilden ;)

Jaa finally! Och så mycke lättare o relatera till honom nu, så kul!! :D
  • sofy
    Happiness skrev 2010-10-26 17:21:20 följande:
    Sofy: Haha "välutrustad"!!!!! Vad ska detta sluta?STORT GRATTIS TILL DIN POJKE!!!!!! Nu får ni börja spåna på pojknamn. Jag visste väl att de snurrat till det vid KUB:n. Man ska lita på sig själv. Vad skönt att allt ser bra ut : Tiden,längden, snoppen...Haha! och de jätte fina bilderna. Så ska de ju se ut liksom. Härligt!
    Hahahahaha, ja tydligen ;) Hon sa så.. Och hon dubbelkollade flera gånger för o se så de inte va navelsträngen som låg där men nerå :D Och TAAAACK jag e så glad! Jag visste de heeela tiden ;) Magkänslan är bäst! Sen kan folk säga va dom vill om att tjejer kan se ut sådär, men nä jag e säker, och hon va väldigt säker hon också o sa att hon skulle bli jääkligt förvånad om de va en tjej sen ;)

Mannen e iallafall stolt, även om han sa "Nä, de e en tjej ändå" halva dagen idag haha, men nu sitter han där mallig i soffan o säger att den lille är välutrustad precis som far sin, hahahaha! Herregud..

Och joo sen sa jag att jag åt mycke salt nu, o soja.. o då sa hon att de är östrogen i soja som jag kanske kompenserar då grabben därinne inte gör de? ;)

Kan nog faktiskt stämma me illamåendet.. jag mår illa till o från men nu ere klart bättre än på flera veckor! Happy! Kommer dock på morronen fortfarande.. ;) Ååååh vill ha sparkar o buffar NU men jävla livmoder o va bakvänd då, suck!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma