Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Hm inget än ....

• Muffe80

Jag antar och hoppas att den vaknar till liv snart, men en annan sak jag funderar på.
    Känner/kände ni bebis mest hela tiden rumla runt, eller bara några gånger per dag vid denna tidpunkt.
    Tycker han/hon är rätt lugn ändå mot vad man sett andra berättat om. Som Sofy som känner honom hela tiden, det gör ju inte jag...

• Muffe80

Hen var nog bara trötter, drack lite kaffe och buffade massor på magen och vips kände jag en buff, härligt!

• Muffe80
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-04 15:26:29 följande:
    Åh jag kan inte hålla mig !!!
    Baby{#emotions_dlg.flower}STORT GRATTIS PÅVÄGMOTSYSKON{#emotions_dlg.flower}Baby
    Va? Va? Har hon fått?
  • Muffe80
    Cat79 skrev 2011-01-04 16:19:19 följande:
    20110101 kl 11.22 kom vår efterlängtade flicka Hjärta Hon vägde 3178 g och var 48 cm = helt perfekt! Har precis kommit hem och idag är det mycket känslor med gråt så jag orkar inte skriva mer just nu.

Det nya året kunde ju inte börja bättre och det var inga stora marginaler för att hon skulle bli en 2011:a
    Åh, grattis till er flicka!!

Vilket födelsedatum dessutom... tänk om hon hade fötts kl. 11.11 också haha

Ser fram emot bild sen!
  • Muffe80

Hur har ni gjort med vagn? vi har kollat lite och jag är helt inne på emmaljunga, kanske City Cross eller Duo Edge. Har inte sett ngn i verkligheten.
    Sambon o jag är inte överens här, han vill att vi köper en begagnad eller en annan billigare, men jag vill ha en NY. Är det typiskt tjejigt? Jag kan nog övertala honom och tror kanske vi får bidrag från föräldrar men ingen har sagt ngt än om det...

vill även ha nytt barnskydd till bilen.... Hm, är det konstigt att man vill ha nya saker till första barnet? Vi har pengar så det är inte det, tror bara han inser hur mycket man kan spara på begagnad och det är ju visserligen sant...

En fråga om omlottbodys, alla säger att det är så himla bra. Varför är de bättre än en vanlig body som man knäpper mellan benen? ska shoppa lite i helgen så måste ju veta

• Muffe80

Om man kollar i majtråden så är det massor som redan fixat vagn och mycket annat... är jag sent ute?? börjar känna lite stress nu!!

• Muffe80

har sökt lite och får fram att de blir sneda osv efter ett tag. eftersom sambon vill ha billigare vagn än min önskevagn Emmaljunga så tänkte jag iaf ge de en chans och kolla runt lite

Men så billigt känns som skräp...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma